. جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 79354 تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1402 | 05:45 ق.ظ

نان غذای سالم در تمامی خانوادها

به گزارش کنارصندل از اولین جشنواره ملی نان در استان و شهر کرمان در تاریخ ۱۱مهرماه ۱۴۰۲ اولین جشنواره نان به مدت چهار روز از ساعت ۱۵الی۲۱با حضور اقوام مختلف ۲۱ استان و حدودا” ۸شهرستان از استان کرمان در پارک شهر کرمان محوطه شهرداری جنب پارک شهر تماشا با آداب و سنن مختلف در کنار […]

به گزارش کنارصندل از اولین جشنواره ملی نان در استان و شهر کرمان در تاریخ ۱۱مهرماه ۱۴۰۲ اولین جشنواره نان به مدت چهار روز از ساعت ۱۵الی۲۱با حضور اقوام مختلف ۲۱ استان و حدودا” ۸شهرستان از استان کرمان در پارک شهر کرمان محوطه شهرداری جنب پارک شهر تماشا با آداب و سنن مختلف در کنار هم به پخت و عرضه انواع نان به اتمام رساندند.
آنچه در این جشنواره شلوغ به نظر می آمد و جلب توجه می‌کرد مردم به دنبال تفریح و سرگرمی فارغ از هر چیزی بودند که با فرزندان و خانواده خود ساعتی را در شادی و نشاط باشند. و چه خوب از پخت انواع نان شهرهای کشور که در جشنواره پخت و عرضه می شد دیدن و خریداری نمایند.
در این جشنواره بیش از ۵گروه هنری لحظات با نشاط و خوبی را برای مردم به اجراء گذاشتند.
یک نکته جالب داشت من برای اولین بار از چندین غرفه دار سؤال کردم که آیا جشنواره مجددا”در کرمان برگزار شود شرکت می نماید همگی به اتفاق با تشکر از مردم دیار کریمان جواب مثبت می دادند.

گزارش : امینه رزمی

تصاویر : خسرو احسانی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 6 =