. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 79459 تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1402 | 15:50 ب.ظ

خدمت رسانی خادمیاران رضوی جیرفت در حرم مطهر رضوی

خادمیاران رضوی جیرفت در ماه ربیع الاول باحضور در چایخانه حرم مطهر امام رضا(ع) به زائرین و مجاورین خدمت رسانی کردند. کرامت پیرنیا دبیرکانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت بیان کرد: ۶۰ نفر خادمیار ویاور رضوی شهرستان در اولین مرحله از خدمت رسانی در چایخانه حضرتی باحضور در حرم مطهر رضوی از۱۵ لغایت ۱۸مهرماه به […]

خادمیاران رضوی جیرفت در ماه ربیع الاول باحضور در چایخانه حرم مطهر امام رضا(ع) به زائرین و مجاورین خدمت رسانی کردند.

کرامت پیرنیا دبیرکانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت بیان کرد: ۶۰ نفر خادمیار ویاور رضوی شهرستان در اولین مرحله از خدمت رسانی در چایخانه حضرتی باحضور در حرم مطهر رضوی از۱۵ لغایت ۱۸مهرماه به زائرین ومجاورین خدمت رسانی کردند.

پیرنیا به اشاره به اینکه یکی از اقدامات مهم آستان قدس رضوی در جهت رفاه حال زائرین دائر کردن چایخانه در صحن های مختلف است ابراز کرد:در این ایام خدمتی ۳۰ هزار استکان چای وشربت و بیش از۱۰۰۰ کیلو خرما دربین زائرین ومجاورین توزیع شد که کلیه اقلام مصرفی چایخانه حضرتی اعم از استکان، چای، شکر ،خرما و آبلیمو از طریق خیرین و کانون های خدمت رضوی شهرستان تهیه و به مشهد ارسال شده بود.

دبیرکانون های خدمت رضوی جیرفت ضمن قدردانی از حضور ایثارگرانه خادمیاران ویاوران در برپایی چایخانه حضرتی، از مسئولان آستان قدس رضوی که این خدمت بی منت را برای خادمیاران جیرفتی فراهم نمودند تشکر و قدردانی کرد.

گزارش و تصاویر : امینه رزمی

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

  1. ناشناس گفت:

    قبول باشد التماس دعاء

    لطفاً جوانان هم دعوت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =