. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 79589 تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مهر 1402 | 13:48 ب.ظ

استقبال پرشور مردم و مسئولین جیرفت از پسران کاراته کای راه یافته به تیم ملی

در پی راه یابی ۳ تن از کاراته کاران جیرفتی به تیم ملی کاتای جمهوری اسلامی ایران مراسم استقبالی در ورودی شهر (میدان امام حسین) انجام شد . خانی رئیس اداره ورزش و جوانان جیرفت در حاشیه این مراسم از احداث خانه کاراته جیرفت با واگذاری زمین به هیئت کاراته جیرفت خبرداد و بیان داشت: […]

در پی راه یابی ۳ تن از کاراته کاران جیرفتی به تیم ملی کاتای جمهوری اسلامی ایران مراسم استقبالی در ورودی شهر (میدان امام حسین) انجام شد .

خانی رئیس اداره ورزش و جوانان جیرفت در حاشیه این مراسم از احداث خانه کاراته جیرفت با واگذاری زمین به هیئت کاراته جیرفت خبرداد و بیان داشت: ورزش کاراته به ریاست آقای فرودنیا به اوج شکوفایی خود رسیده و راه یابی ۳ نفر از کاراته کاهای باشگاه مرکزی jka نتیجه تلاش های شبانه روزی این هیئت و مربیان با دانش کاراته جیرفت است .

حمید فرودنیا رئیس هیئت کاراته جیرفت هم این افتخار آفرینی را به مربی این جوانان استاد کریمی افشار ، خانواده های آن ها و مردم و جامعه ورزشی استان کرمان و شهرستان جیرفت تبریک گفت و از استقبال بی نظیر مردم و مسئولین تقدیر و تشکر نمود.

وی تصریح کرد: امروز کاراته جیرفت در استان و کشور از جایگاه بالای برخوردار است و تداوم و حفظ آن نیازمند حمایت مسئولین جیرفت از این ورزش است.

ذبیح الله کریمی افشار مربی افتخار آفرینان باشگاه کاراته مرکزی jka هم از مسیر قهرمانی و راه یابی آنها به تیم ملی گفت و افزود: امیرحسین عربی، محمد علی مسلمی مهنی و امیر محمد مسلمی مهنی پس از سال ها تلاش و پشت کار و کسب عناوین مختلف قهرمانی در سطح استانی و کشوری با سکونشینی در مسابقات کاراته وان و مسابقات انتخابی تیم ملی در لرستان به مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی راه یافتند و علی رغم بالا بودن سطح کیفی مسابقات با پیروزی های قاطع به عضویت تیم ملی کاتای جوانان جمهوری اسلامی ایران درآمدند و آبان ماه نیز به مسابقات آسایی قزاقستان اعزام خواهند شد.

ملی پوشان پس از مراسم استقبال با دیدار و عیادت از پیشکسوت کاراته جیرفت استاد احمد افشاری مربی و داور بین المللی باشگاه کاراته مرکزی علاوه بر قهرمانی ، رسم پهلوانی را نیز بجای آوردند.

روابط عمومی هیئت کاراته شهرستان جیرفت

نظرات بینندگان:

  1. علی منصوربهمنی گفت:

    بسیارعالی روحیه خوبی برای بچه‌ها بود ان شاالله مسوولان همایت بیشتر ی کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 8 =