. دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 80335 تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1402 | 18:44 ب.ظ

حضور غرور آفرین و با شکوه مردم شهر جیرفت در راهپیمایی ۱۳ آبان / تصاویر

صبح امروز راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان در شهرستان جیرفت همزمان با سراسر کشور و با حضور گسترده و بی‌نظیر مسئولان و مردم آغاز شد. حجت الاسلام دکتر میثم تارم امام جمعه شهر جیرفت در این آیین گفت: آمریکا سعی دارد نسل جدید ما را از هویت ایران جدا کند تا تاریخ گذشته اش را مطالعه […]

صبح امروز راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان در شهرستان جیرفت همزمان با سراسر کشور و با حضور گسترده و بی‌نظیر مسئولان و مردم آغاز شد.

حجت الاسلام دکتر میثم تارم امام جمعه شهر جیرفت در این آیین گفت: آمریکا سعی دارد نسل جدید ما را از هویت ایران جدا کند تا تاریخ گذشته اش را مطالعه نکند و به یاد نداشته باشد تا بتوانند افکار ما را آنطور که خودشان می‌خواهند، شکل دهند.

وی افزود: اینطور تبلیغ می کنند که دشمنی آمریکا با ایران از ۱۳ آبان ۱۳۵۸ شروع شده اما این یک حرف بی اساس و شعار انحرافی است.

حجت‌الاسلام تارم ادامه داد: امروز مردم آمده‌اند از مردم غزه و فلسطین حمایت کنند و بگویند این مردم تنها نیستند و قلب های آزادیخواهان دنیا با آنها است.

دکتر احمد بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت نیز در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در این شهر گفت: ۱۳ آبان یادآور رشادت دانش آموزان و دانشجویانی است که با پیروی از راه امام (ره)، استکبار جهانی را درهم شکسته و فریاد آزادیخواهی ملت بزرگ ایران را در گوش جهانیان طنین انداز کردند و مسیر را برای حرکت جوانان ایران اسلامی روشن ساختند.

وی افزود: ۱۳ آبان سرشار از روح پایداری، فداکاری و مقاومت جوانان رشید و غیور ایران اسلامی در مبارزه علیه قدرت های شیطانی و استکبار جهانی است و به عنوان برگ زرینی در تاریخ مجاهدت های ملت غیور ایران به ثبت رسیده است.

گزارش و تصاویر: امینه رزمی

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

  1. ناشناس گفت:

    فکر میکنم این خبر گزاری فقط برای نمایش گذاشتن مسولین محترم ساخته شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + هفت =