. پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 85266 تاریخ انتشار : یکشنبه 24 دی 1402 | 09:05 ق.ظ

همایش ملی گیاهان دارویی در دانشگاه جیرفت برگزار می شود

🔻به گزارش کنارصندل، دکتر حسین شکفته رئیس دانشگاه جیرفت خبر داد: همایش ملی گیاهان دارویی، کارآفرینی و تجاری سازی با همکاری اتحادیه گیاهان دارویی و انجمن گیاهان دارویی ایران، دوم اسفندماه سال جاری در این دانشگاه برگزار خواهد شد. 🔻وی افزود: جنوب کرمان یکی از اقلیم های منحصر بفرد گیاهان دارویی در کشور است که […]

🔻به گزارش کنارصندل، دکتر حسین شکفته رئیس دانشگاه جیرفت خبر داد: همایش ملی گیاهان دارویی، کارآفرینی و تجاری سازی با همکاری اتحادیه گیاهان دارویی و انجمن گیاهان دارویی ایران، دوم اسفندماه سال جاری در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

🔻وی افزود: جنوب کرمان یکی از اقلیم های منحصر بفرد گیاهان دارویی در کشور است که می تواند منشا زراعت و تجارت این گیاهان ارزشمند در کشور باشد.

🔻دکتر حسین شکفته ادامه داد: موقعیت دشتی و کوهستانی جنوب کرمان از ارتفاع حدود ۶۰۰ متر از سطح دریا تا ارتفاع بیش از ۳۵۰۰ متر به کشاورزان و محققان این امکان را می دهد تا در محدوده های اقتصادی بسیاری از گیاهان دارویی به صورت کاملا ارگانیک و دیمزار زراعت نمایند.

🔻رئیس دانشگاه جیرفت مهمترین محورهای همایش گیاهان دارویی در دانشگاه جیرفت را نیازهای روز کشور برشمرد  و بیان داشت: محورهای همایش در حوزه علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، گیاهان دارویی و مباحث نوین در علوم دامی و همچنین کارآفرینی و تجاری سازی تعریف شده است.

🔻دکتر شکفته خاطرنشان کرد:  آخرین مهلت ارسال مقالات به این همایش ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ می باشد که علاقه مندان برای ارسال مقاله و اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی این همایش https://mpec.ujiroft.ac.ir مراجعه نمایند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =