. پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 85419 تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1402 | 16:59 ب.ظ

ساخت عروسک های تمدن کنارصندل توسط کودکان

به گزارش کنارصندل امروز دوشنبه دوم بهمن ماه کارگاه ساخت عروسک های نمایشی در کنار تپه های باستانی کنارصندل با حضور کودکان برگزار شد   مینا رمضانی تسهیلگر کودک گفت :  در روستاهای کویر مرکزی ایران فعالیت میکنم در سفری که به جیرفت دارم تصمیم گرفتم کاری در زمینه تاریخ و هنر با بچه ها انجام دهم. […]

به گزارش کنارصندل امروز دوشنبه دوم بهمن ماه کارگاه ساخت عروسک های نمایشی در کنار تپه های باستانی کنارصندل با حضور کودکان برگزار شد  

مینا رمضانی تسهیلگر کودک گفت :  در روستاهای کویر مرکزی ایران فعالیت میکنم در سفری که به جیرفت دارم تصمیم گرفتم کاری در زمینه تاریخ و هنر با بچه ها انجام دهم.

وی گفت : کار من معرفی هنر و ساخت عروسک های نمایشی به کودکان هست، امروز ما در روستای کنارصندل جیرفت ، در کنار تپه ی باستانی با بچه های دبستان ، نقوش اشیای پیدا شده در این تپه ی باستانی را نقاشی کردیم و بعد به صورت حجم با خمیر کاغذ ساختیم.

رمضانی گفت : بچه ها استقبال خوبی کردند، خیلی از بچه ها برای اولین بار دست به قلم می شدند و نقاشی می کردند. عروسک های ساخته شده توسط بچه ها ، قرار است به عنوان خروجی این کارگاه در نمایشگاه به نمایش گذاشته شود امروز بچه ها با خمیر کاغذ و ساخت حجم آشنا شدند و درباره ی تاریخ تپه ی باستانی کنار صندل اطلاعاتی به دست آوردند .

گزارش و تصاویر : امینه رزمی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + شانزده =