. جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 85416 تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1402 | 15:56 ب.ظ

کشف بیش از ۱۲هزار لیتر سوخت قاچاق در جیرفت

فرمانده انتظامی جیرفت از کشف بیش از ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع و توقیف ۹ دستگاه خودروی سواری سوخت بر خبر داد. به گزارش کنارصندل خبرگزاری پلیس، سرهنگ”عزت الله عبدلی نسب” اظهار داشت: در راستای مطالبات مردمی و اجرای طرح امنیت محله محور با اولویت برخورد با خودرو های شوتی و […]

فرمانده انتظامی جیرفت از کشف بیش از ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع و توقیف ۹ دستگاه خودروی سواری سوخت بر خبر داد.

به گزارش کنارصندل خبرگزاری پلیس، سرهنگ”عزت الله عبدلی نسب” اظهار داشت: در راستای مطالبات مردمی و اجرای طرح امنیت محله محور با اولویت برخورد با خودرو های شوتی و سوخت بر طرحی به مدت ۷۲ ساعت در شهرستان به اجرا در آمد. وی افزود: در اجرای این طرح با رصد کنترل محور های مواصلاتی شهرستان ماموران موفق شدند ۹ دستگاه خودرو سواری را توقیف و در بازرسی از آنها بیش از ۱۲ هزار لیتر انواع فراورده های نفتی را کشف کنند. سرهنگ”عبدلی نسب”با اشاره به تشکیل پرونده برای سود جویان و معرفی آنها به مرجع قضایی گفت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می شود و مقابله با آن یکی از اولویت های کاری پلیس به شمار می رود.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 9 =