. پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 86087 تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 1402 | 13:36 ب.ظ

آیین کلنگ زنی ۳۹ پروژه برق رسانی با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان در عنبرآباد

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان عنبرآباد، همزمان با ایام الله دهه فجر با حضور امام جمعه،فرماندار،معاون عمرانی،نماینده سپاه،بخشدار مرکزی،مدیر برق و جمعی از مسئولین ۳۹ پروژه مدیریت برق در زمینه توسعه و اصلاح شبکه، رفع افت ولتاژ، سیم به کابل، ایجاد مانور شبکه در عنبرآباد کلنگ زنی شد. پورحیدری در […]

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان عنبرآباد، همزمان با ایام الله دهه فجر با حضور امام جمعه،فرماندار،معاون عمرانی،نماینده سپاه،بخشدار مرکزی،مدیر برق و جمعی از مسئولین ۳۹ پروژه مدیریت برق در زمینه توسعه و اصلاح شبکه، رفع افت ولتاژ، سیم به کابل، ایجاد مانور شبکه در عنبرآباد کلنگ زنی شد.

پورحیدری در حاشیه کلنگ زنی این پروژه ها، گفت: این پروژه ها با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات عوارض و عمرانی تامین اعتبار شده است. رییس اداره برق شهرستان عنبرآباد افزود: در راستای اجرای این ۳۹ پروژه ۱۰‌ کیلومتر توسعه و اصلاح شبکه و نصب ۳۶ دستگاه ترانس صورت گرفت.وی ابراز کرد: قرار است این پروژه ها تا پایان اردیبهشت ماه قبل از شروع پیک مصرف برق به بهره برداری برسند.پورحیدری خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این ۳۹ پروژه ۷۸۰ خانوار از نعمت برق پایدار بهره مند خواهند شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + چهارده =