. پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 86084 تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 1402 | 13:31 ب.ظ

به همت خیرین صورت گرفت :

احداث ۲ باب مدرسه در شهرک امام خمینی (ره) شهر عنبرآباد

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان عنبرآباد، یزدان افشاری پور فرماندار شهرستان عنبرآباد به اتفاق ارمبین مدیر آموزش و پرورش و خیر نیک اندیش آقای سلیمانی از مدارس شهرک امام خمینی (ره) بازدید کردند. یزدان افشاری پور در حاشیه این بازدید، گفت: به همت خیرین ۲ باب مدرسه در شهرک امام […]

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان عنبرآباد، یزدان افشاری پور فرماندار شهرستان عنبرآباد به اتفاق ارمبین مدیر آموزش و پرورش و خیر نیک اندیش آقای سلیمانی از مدارس شهرک امام خمینی (ره) بازدید کردند.

یزدان افشاری پور در حاشیه این بازدید، گفت: به همت خیرین ۲ باب مدرسه در شهرک امام خمینی (ره) شهر عنبرآباد احداث می‌شود.فرماندار عنبرآباد در این باره، افزود: با پیگیری های صورت گرفته و جلب اعتماد خیرین همزمان با ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پروژه ساخت این ۲ باب مدرسه کلنگ زنی خواهد شد. وی کار خیرین مدرسه ساز را ارزشمند خواند و ابراز کرد: خیرین برای باز کردن گره ای از مشکلات حوزه آموزش و پرورش پای کار می آیند و در واقع کار آنها ترویج فرهنگ احسان، نیکوکاری، از خودگذشتگی در جامعه است.

افشاری پور خاطرنشان کرد: خیرین مدرسه ساز نقش مهمی در تامین زیرساخت های آموزشی کشور دارند و سرمایه گذاری آنها در آموزش و پرورش به ساختن آینده کشور کمک بسزایی می کند.فرماندار عنبرآباد اساس توسعه کشور را نیروی انسانی آن دانست و عنوان کرد: تربیت نیروی انسانی از مدارس شروع می شود.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 12 =