. جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 89894 تاریخ انتشار : شنبه 11 فروردین 1403 | 13:53 ب.ظ

بیانیه دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت

به گزارش خبرگزاری بسیج، دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت پیرو جنایت انجام شده توسط اسرائیل در بیمارستان شفا غزه بیانیه‌ای صادر نمود:بسم الله الرحمن الرحیم حملات وحشیانه و تجاوز‌های بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی اسرائیل به زنان پناهجوی فلسطینی در بیمارستان شفا غزه و این اعمال ظالمانه که سرانجام به شکست و ادامه کشمکش‌های بی‌پایان می‌انجامد، مطلوب […]

به گزارش خبرگزاری بسیج، دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت پیرو جنایت انجام شده توسط اسرائیل در بیمارستان شفا غزه بیانیه‌ای صادر نمود:
بسم الله الرحمن الرحیم

حملات وحشیانه و تجاوز‌های بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی اسرائیل به زنان پناهجوی فلسطینی در بیمارستان شفا غزه و این اعمال ظالمانه که سرانجام به شکست و ادامه کشمکش‌های بی‌پایان می‌انجامد، مطلوب انسانیت و استاندارد‌های بین‌المللی نیست. به عنوان یک جامعه شایسته، ما این حملات و تجاوزات بی‌رحمانه را محکوم می‌کنیم.
آنچه امروز عریان‌تر از همیشه می‌شود تمدّن بی‌نقاب غرب است که دیوانه‌وار با جلوداری صهیون بی‌شرم به سوی سقوط در حرکت است. میراث‌داران توحّش و تجاوز، در منظر و مرآی بین‌الملل خود را در آینه‌ی صهیونیزم حرامی، برهنه و بی‌آبروتر از پیش می‌کنند و آرمان قدس بر تارک اندیشه و ایمان آزادی‌خواهان عالم، روز به روز درخشان‌تر می‌شود.

باید از این فرصت استفاده کرد و به همه دستگاه‌های مسئول و سازمان‌های بین‌المللی فراخوان کنیم که تحقیقات دقیقی درباره این اعمال توطئه‌آمیز را آغاز کنند و متخلفان را به مسئولیت پذیری، عدالت و پاسخگویی محکوم کنند.
ما به نیرو‌های نیک‌اندیش و دوستدار صلح در جهان درخواست داریم که با تمام نیرو و انرژی خود، به جلوگیری از تجاوزات و حملات خشونت‌آمیز علیه زنان، کودکان و غیرنظامیان در مناطق بحرانی اقدام کنند. ما به فراموش نکردن زیبایی‌های انسانیت توسط هیچ گونه ایدئولوژی یا سیاستی تمسک داریم.
حفظ حرمت نوامیس مسلمین و رزمندگان مقاومت، خط قرمز امت اسلامی است و هر مسلمان و انسان آزاده‌ای سکوت در قبال آن را خیانتی بزرگ و نابخشودنی می‌داند و جنگ رسانه‌ای دشمنان اسلام و قرآن هرگز قادر نخواهد بود در صف مقاومت و اراده مجاهدان مومن که عزم خود را برای انتقام از این فاجعه اسفبار جزم کرده‌اند خللی وارد سازد.
بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت از همه شما بزرگواران تقاضا دارد که با همدلی و هم‌افزایی، این موضوع را به افکار دیگران منتقل کرده ونسبت به ان بی تفاوت نباشید این تنها راهی است که می‌توانیم به ساختاری دوستدار صلح و عادلانه در جهان دست یابیم.
ما بهترین آرزو‌ها را برای زنان پناهنده فلسطینی در بیمارستان شفا غزه داریم و برای آن‌ها سلامتی و ایمان به روز‌های بهتر و پر از صلح را آرزو می‌کنیم.
با امید به یک جهانی پراز صلح و عدالت.
بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =