. جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 90024 تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فروردین 1403 | 21:56 ب.ظ

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس:باید درس فراموش‌نشدنی به رژیم صهیونیستی داد

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در واکنش به حمله رژیم جعلی صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق از مسئولان عالی رتبه خواست درس فراموش ناشدنی و عبرت آموزی به این غاصبان بدهند. به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری ایسنا ، دکتر ذبیح الله اعظمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای […]

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در واکنش به حمله رژیم جعلی صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق از مسئولان عالی رتبه خواست درس فراموش ناشدنی و عبرت آموزی به این غاصبان بدهند.

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری ایسنا ، دکتر ذبیح الله اعظمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله رژیم جعلی به کنسولگری جمهوری اسلامی و محکوم کردن این اقدام کور، بیان کرد: کسانی که اندک سواد و آشنایی به مصونیت دیپلماتیک داشته باشند نیک می‌دانند که کنسولگری‌ها و سفارتخانه‌ها جزء خاک هر کشور و سرزمینی محسوب می‌شوند

لذا حمله رژیم صهیونیستی یک حماقت و خودسری است که سازمان‌های بین المللی باید طبق وظایفشان با آن برخورد کنند.

وی پیام رهبر معظم انقلاب را هشداری جدی دانست که باید سرلوحه تصمیمات دست اندرکاران باشد و افزود: رهبری ضمن محکوم کردن حمله روز ۱۳ فروردین، حجت را بر همگان تمام کرد که باید انتقام پشیمان کننده بگیریم.

اعظمی، انتقام را بخشی از وظایف و حق قانونی دانست که باید صورت بگیرد اما بر لزوم توجه به دامنه گستردگی چتر امنیتی بر مکان‌ها و شخصیت‌های حساس در هر منطقه و کشوری با لحاظ کردن تمهیدات لازم تاکید کرد و افزود: باید برای جلوگیری از تکرار این رخدادهای ناگوار که ملت ایران و همه آزادیخواهان را داغدار کرده، چتر امنیتی در محل تردد و سکونت مستشاران عالی رتبه، کنسولگری‌ها و سفارتخانه‌ها گسترده شود تا نفوذی‌ها به راحتی به برخی اطلاعاتی که دشمنان از طریق آنها دنبال ضربه زدن هستند، دستیابی نداشته باشند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با یادآوری خاطره تلخ حمله به سفارت ایران در کابل و شهادت دیپلمات‌ها به همراه یک خبرنگار، گفت: باید درسی به رژیم صهیونیستی بدهیم که مانند حکومت وقت در افغانستان نابود شود.

اعظمی، شهدای حمله به کنسولگری ایران را جزء سرمایه‌های کشورمان دانست که باید پاسخ به موقع و دندان شکنی به رژیم منحوس کودک‌کش داد و افزود: عزم ملت ایران با شهادت سرداران و مستشاران در سوریه جزم‌تر خواهد شد و جای همه این عزیزان پُر است و همچنان در کنار همه مظلومان خواهیم بود.

وی با دعوت از عموم مردم و نسل جوان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس به عنوان یادگار حضرت امام، گفت: باید در سایه منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری روز قدس با مشت‌های گره کرده و گام‌های استوارتر در حمایت از مردم فلسطین و غزه به صحنه بیاییم و راه شهدای محور مقاومت و فرمانده عزیزمان سپهبد حاج قاسم سلیمانی را ادامه بدهیم و اعلام کنیم زیر بار ظلم و فشارهای استکبار جهانی نخواهیم رفت.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =