. جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 90139 تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 فروردین 1403 | 16:44 ب.ظ

در دیدار مدیر آبفا جیرفت با فرماندار عنوان شد:فعالیت جهادی برای عبور از تنش آبی تابستان سال جاری

مدیر آبفا جیرفت گفت: نیروهای مجموعه آبفا شهرستان تمام تلاش خود را برای عبور از تنش آبی تابستان سال جاری به کار گرفته‌اند و هم اکنون یکسری اقدامات در حال برنامه‌ریزی و انجام است. به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان جیرفت، دکتر احمد بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت در […]

مدیر آبفا جیرفت گفت: نیروهای مجموعه آبفا شهرستان تمام تلاش خود را برای عبور از تنش آبی تابستان سال جاری به کار گرفته‌اند و هم اکنون یکسری اقدامات در حال برنامه‌ریزی و انجام است.

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان جیرفت، دکتر احمد بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت در دیدار نوروزی نیروهای آبفا با اعلام آمادگی کامل برای حمایت از برنامه ها و فعالیت های مجموعه آبفا اظهار داشت: هم در حوزه منابع آب سطحی و هم منابع آب زیرزمینی دچار مشکلاتی هستیم و همین امر ضرورت برنامه‌ریزی و آمادگی بیش از پیش و همچنین بکارگیری انواع تجهیزات و تاسیسات برای مدیریت آب را دوچندان می‌کند.

وی افزود: در حوزه اعتباری همیشه توجه ویژه ای به امور آب و فاضلاب شهرستان جیرفت شده و این حمایت ها برای تأمین آب شرب مردم ادامه می‌یابد.

مهندس علی مشایخی نیز در این دیدار اظهار داشت: با توجه به میزان بارندگی ها و تجربه تابستان های گذشته یکسری اقدامات در حوزه تأمین آب شرب سالم و بهداشتی مردم در سطح شهر و روستا در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بیشتر اقدامات ما در حال حاضر در زمینه مدیریت تولید و مدیریت توزیع آب است، خاطرنشان کرد: در این راستا اقدامات خوبی را آغاز کردیم و از همراهی و همکاری جدی مجموعه ستادی به ویژه مهندس عبدیان مدیرعامل شرکت آبفای استان نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

مشایخی تصریح کرد: از مردم نیز درخواست داریم مدیریت مصرف را مدنظر قرار داده تا بتوانیم کمترین میزان تنش آبی را در امسال داشته باشیم

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 6 =