. جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 90127 تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 فروردین 1403 | 16:22 ب.ظ

کشف ۷۹ فقره انواع سرقت در طرح های نوروزی پلیس جیرفت

فرمانده انتظامی جیرفت در تشریح عملکرد نوروزی پلیس از دستگیری۴۵سارق و کشف ۷۹فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد . به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری پلیس سرهنگ”عزت الله عبدلی نسب” گفت: در طرح های نوروزی پلیس جیرفت و با تلاش های شبانه روزی واحدهای انتظامی شهرستان، ۴۵سارق دستگیر و۷۹ فقره سرقت کشف که […]

فرمانده انتظامی جیرفت در تشریح عملکرد نوروزی پلیس از دستگیری۴۵سارق و کشف ۷۹فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد .

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری پلیس سرهنگ”عزت الله عبدلی نسب” گفت: در طرح های نوروزی پلیس جیرفت و با تلاش های شبانه روزی واحدهای انتظامی شهرستان، ۴۵سارق دستگیر و۷۹ فقره سرقت کشف که در مجموع نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸درصد افزایش دستگیری و ۱۰ درصد افزایش کشف داشته ایم .

وی در حوزه کشفیات مواد مخدر، افزود: از آغاز طرح نوروزی۱۸۵ کیلو و۷۸۰گرم انواع موادمخدر کشف شد و در این راستا ۹ قاچاقچی، ۷۲ خرده فروش و ۲۷معتاد متجاهر دستگیر شدند .

سرهنگ”عبدلی نسب”در ادامه بیان داشت : دستگیری ۱۳عامل تیراندازی و کشف سلاح های آنها،کشف بیش از۴۹هزار لیتر سوخت قاچاق و ۲۶۹ دستگاه انواع وسائط نقلیه نیز از دیگر اقدامات پلیس در این ایام بوده است .

فرمانده انتظامی جیرفت در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در ایام نوروز، گفت: هدف ما افزایش رضایتمندی مردم است، ان شاالله در سال جدید با تلاش مضاعف شاهد امنیت بیشتری در شهرستان خواهیم بود .  

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 3 =