. چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 90237 تاریخ انتشار : جمعه 17 فروردین 1403 | 17:48 ب.ظ

امام جمعه جیرفت: رژیم صهیونیستی محکوم به شکست است/تصاویر

امام جمعه جیرفت گفت: رژیم منحوس صهیونیستی محکوم به شکست است و مردم کشور عزیزمان ایران اسلامی حامی و پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستند.  به گزارش کنارصندل به نقل از ایرنا، حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های آخرین نماز جمعه ماه رمضان (روز قدس) در جیرفت اظهار کرد: فلسطین و غزه تنها نیست و […]

امام جمعه جیرفت گفت: رژیم منحوس صهیونیستی محکوم به شکست است و مردم کشور عزیزمان ایران اسلامی حامی و پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستند.

 به گزارش کنارصندل به نقل از ایرنا، حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های آخرین نماز جمعه ماه رمضان (روز قدس) در جیرفت اظهار کرد: فلسطین و غزه تنها نیست و آمریکا و رژیم صهیونیستی بداند که نابود شدنی است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی روز به روز به سقوط و جبهه مقاومت به پیروزی نزدیک تر می شود.امام جمعه جیرفت افزود: شعار شما این است که فلسطین و غزه تنها نیستند و آمریکا، انگلیس و همه کسانی که حامی رژیم صهیونیستی هستند بدانند که محکوم به شکست خواهند بود.

وی یادآور شد: اقدام تروریستی حمله به کنسولگری ایران و حمله به جنوب شرق کشور هم توسط آمریکا و رژیم صهیونسیتی طراحی شده است.حجت‌الاسلام تارم اضافه کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با تدبیر و صبر این حملات را مدیریت کرد و رژیم صهیونیستی به دنبال این است که ایران به این جنگ ورود مستقیم پیدا کند اما ایران هوشیار است و با صبر راهبردی پاسخ دندان شکن می‌دهد.

وی در بخش دیگری از خطبه بیان کرد: مردم جیرفت با حضور کم نظیر خود در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم غزه اعلام کردند.امام جمعه جیرفت افزود: امروز مردم دارالولایه جیرفت باحضور کم نظیر در این راهپیمایی انزجار خود را از رژیم صهیونسیتی و حمایتشان را از مردم غزه اعلام کردند.

تصاویر :خسرو احسانی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 3 =