. پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 90309 تاریخ انتشار : یکشنبه 19 فروردین 1403 | 11:26 ق.ظ

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کرمان مطرح کرد؛

بیش‌ترین تخلف از مقررات رانندگی در جاده‌های بم و کوهپایه ثبت شد

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کرمان گفت: از ۱۰ محور تعریف شده در محدودۀ استحفاظی راه‌های حوزۀ شمال استان کرمان، رانندگان خودروهای عمومی و شخصی در محورهای بم ـ ماهان؛ محدوده سه‌راهی جیرفت و سه‌راهی راین و همچنین محور کرمان ـ کوهپایه بیش‌ترین بی‌توجهی را نسبت به مقررات رانندگی داشته‌اند. […]

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کرمان گفت: از ۱۰ محور تعریف شده در محدودۀ استحفاظی راه‌های حوزۀ شمال استان کرمان، رانندگان خودروهای عمومی و شخصی در محورهای بم ـ ماهان؛ محدوده سه‌راهی جیرفت و سه‌راهی راین و همچنین محور کرمان ـ کوهپایه بیش‌ترین بی‌توجهی را نسبت به مقررات رانندگی داشته‌اند.

به گزارش کنارصندل به نقل از اخبارکوهپایه؛ سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان در گزارشی تحلیلی برپایۀ اطلاعات سامانه‌های هوشمند جاده‌ای گفت: از ۱۰ محور تعریف شده در محدودۀ استحفاظی راه‌های حوزۀ شمال استان کرمان، رانندگان خودروهای عمومی و شخصی در محورهای بم ـ ماهان؛ محدوده سه‌راهی جیرفت و سه‌راهی راین و همچنین محور کرمان ـ کوهپایه بیش‌ترین بی‌توجهی را نسبت به مقررات رانندگی داشته‌اند.جواد دهقانی همچنین اظهار کرد: در بهمن‌ماه ۱۴۰۲ بیش‌ترین تخلفات سرعت به ترتیب مربوط به محورهای کمربندی سیرجان، زرند ـ کرمان، کرمان ـ باغین و ماهان ـ بم بوده است که توسط دوربین‌های کنترل سرعت مرکز مدیریت راه‌های استان کرمان ثبت شده است.

به گزارش اخبارکوهپایه به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان، وی افزود: در زمینۀ ثبت تخلفات اضافه وزن توسط ناوگان باربری جاده‌ای به ترتیب محورهای زرند-کرمان در رتبۀ نخست قرار گرفته و پس از آن محورهای کرمان- باغین و محور سیرجان- شهربابک در رتبه‌های دوم‌ و سوم ‌ثبت اضافه تناژ هستند که به‌نظر می‌رسد عمدۀ دلیل آن وجود معادن آهن و کارخانجات قطران است.

وی با بیان اینکه محور کرمان – ماهان در مسیر هفت‌باغ علوی بیش‌ترین سهم تردد را دارد، ادامه داد: بیش‌ترین تردد زمانی نیز در این محور در روز جمعه ششم بهمن‌ماه توسط دستگاه‌های ترددشمار آنلاین مرکز مدیریت راه‌‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان به ثبت رسیده است.

دهقانی بیان کرد: محور زرند- بافق، مسیر سیریز در روز یکشنبه پنجم بهمن‌ماه از ساعت ۱۵ الی ۱۶ به‌عنوان پرترددترین توسط سیستم‌های تردد شمار آنلاین ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق اطلاعات استخراج شده از سیستم‌های مرکز مدیریت راه‌های استان کرمان در بهمن ماه، سامانه‌های پلاک خوان در مورخ ۲۵ بهمن ماه معادل ۴ درصد کل وسایل‌نقلیه مشاهده شده که این آمار نسبت به ماه قبل نیز ۴ درصد افزایش داشته است.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − شش =