. پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 90315 تاریخ انتشار : یکشنبه 19 فروردین 1403 | 11:39 ق.ظ

مدیرکل امور عشایری جنوب کرمان:جشنواره عشایر و روستا زمینه ای برای برگزاری جشنواره طبیعت گردی است

ناصر احمدیوسفی گفت: جشنواره عشایر و روستا می تواند زمینه ای برای برگزاری جشنواره طبیعت گردی و گردشگری در جیرفت باشد. به گزارش کنارصندل به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ناصر احمدیوسفی در آیین رونمایی از پوستر جشنواره آواها و نواهای مناطق سردسیری جنوب کرمان، گفت: شهرستان جیرفت به لحاظ تنوع اقلیمی دارای جاذبه های گردشگری […]

ناصر احمدیوسفی گفت: جشنواره عشایر و روستا می تواند زمینه ای برای برگزاری جشنواره طبیعت گردی و گردشگری در جیرفت باشد.

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ناصر احمدیوسفی در آیین رونمایی از پوستر جشنواره آواها و نواهای مناطق سردسیری جنوب کرمان، گفت: شهرستان جیرفت به لحاظ تنوع اقلیمی دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است و یکی از جاذبه های گردشگری این شهرستان طبیعت زیبا و بکر منطقه رمون می باشد.

مدیرکل امور عشایری جنوب کرمان ابراز کرد: جشنواره عشایر و روستا می تواند زمینه ای برای برگزاری جشنواره طبیعت گردی و گردشگری در جیرفت باشد.وی تصریح کرد: لازمه برگزاری جشنواره طبیعت گردی و گردشگری در جیرفت، استفاده از ظرفیت های مردمی است و چرا که تجربه ثابت کرده هر کجا مردم پای کار آمدند موفقیت حاصل شده است. 

احمدیوسفی اظهار کرد: جشنواره عشایر و روستا با حضور فعالان فرهنگی و هنری جنوب کرمان و زنان عشایر و روستایی که در حوزه صنایع دستی فعال هستند، برگزار می شود. 

وی اظهار کرد: از آنجایی که به دلیل بُعد مسافت دسترسی مردم رمون ادارات مرکز شهرستان جیرفت آسان نیست برپایی میز خدمت دستگاه های اجرایی شهرستان در حاشیه جشنواره عشایر و روستا می تواند گره گشای مشکلات مردم این منطقه باشد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =