. پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 90471 تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردین 1403 | 11:17 ق.ظ

دادستانی در برخورد با متخلفین بهداشتی نهایت تلاش خود را اعمال خواهد کرد  

دکتر افشین صالحی دادستان شهرستان جیرفت: دادستانی در برخورد با متخلفین بهداشتی نهایت تلاش خود را اعمال خواهد کرد.     دکتر علیرضا مقبلی رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت با حضور در دادگستری شهرستان با دکتر صالحی دادستان این شهرستان  دیدار و گفتگو کرد.   در این دیدار دکتر مقبلی رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت ضمن قدردانی […]

دکتر افشین صالحی دادستان شهرستان جیرفت: دادستانی در برخورد با متخلفین بهداشتی نهایت تلاش خود را اعمال خواهد کرد.  

  دکتر علیرضا مقبلی رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت با حضور در دادگستری شهرستان با دکتر صالحی دادستان این شهرستان  دیدار و گفتگو کرد.

  در این دیدار دکتر مقبلی رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت ضمن قدردانی از همکاری دستگاه قضایی با مرکز بهداشت در بازدید های مشترک و برخورد با متخلفین بهداشتی که سلامت همشهریان را به مخاطره می اندازند، اظهار داشت: سیاست دست اندرکاران مرکز بهداشت مبنی بر اعتدال و دوری از افراط و تفریط بوده و در ابتدا با متخلفین با ارشاد ،راهنمایی، اخطار و تعهد کتبی برخورد نموده و در صورت ادامه تخلف وفق دستورالعمل های موجود اقدام و در صورت نیاز پرونده های آنان جهت برخورد قضایی به دادستانی ارجاع می شود.

دکتر افشین صالحی  دادستان شهرستان جیرفت ضمن تقدیر و تشکر از متولیان سلامت شهرستان به جهت ارائه خدمات مورد نیاز عموم مردم با اعلام آمادگی همکاری هر چه بیشتر با مرکز بهداشت تاکید داشت: دادستانی در برخورد با متخلفین بهداشتی نهایت تلاش خود را اعمال خواهد کرد. 

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 14 =