. جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 91711 تاریخ انتشار : شنبه 1 اردیبهشت 1403 | 14:38 ب.ظ

بیش از ۱۷۰ هزار آزمایش در سال ۱۴۰۲ در آزمایشگاه مرکزی،مرکز بهداشت شهرستان جیرفت انجام شده است

گزارش کنارصندل ، به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی، دکتر مقبلی رئیس مرکز بهداشت به اتفاق معاون فنی با حضور در آزمایشگاه مرکزی مرکز بهداشت از کارکنان زحمتکش این مرکز با اهداء لوح سپاس و شاخه گل قدردانی کرد. دکتر علیرضا مقبلی در این مراسم گفت: تلاشگران علوم آزمایشگاهی با تشخیص به موقع عوامل بیماری زا و با […]

گزارش کنارصندل ، به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی، دکتر مقبلی رئیس مرکز بهداشت به اتفاق معاون فنی با حضور در آزمایشگاه مرکزی مرکز بهداشت از کارکنان زحمتکش این مرکز با اهداء لوح سپاس و شاخه گل قدردانی کرد.

دکتر علیرضا مقبلی در این مراسم گفت: تلاشگران علوم آزمایشگاهی با تشخیص به موقع عوامل بیماری زا و با فداکاری و گذشت، سلامت و آسایش خود را در راه اعتلای ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و سلامت جامعه صرف کرده اند. 

وی افزود: توجه به نقش و اهمیت دادن به جایگاه فعالان آزمایشگاهی در پیشبرد اهداف نظام سلامت و ارتقای خدمات این حوزه بسیار موثر و اثربخش است.

رئیس مرکز بهداشت اظهار داشت: بدون شک روز آزمایشگاه، روز سپاس از جان‌ها و اندیشه‌های والایی است که در پویایی نظام سلامت خالصانه تلاش می‌کنند و جامعه بزرگ آزمایشگاهیان، دیده بانان گمنام عرصه‌های سلامت هستند که در راه اعتلای سلامت جامعه بدون منت و کمترین حق الزحمه ای همواره می‌کوشند.

دکتر مقبلی تصریح کرد:در سال ۱۴۰۲ همکاران من در آزمایشگاه مرکزی زیر مجموعه مرکز بهداشت با ۳۵ کارمند بیش از یکصدو ۷۰هزار آزمایش جهت سلامت همشهریان عزیز انجام داده اند،که از این تعداد ۱۳۰۰نفر زنان بوده اند که به مبلغ ۱۳۰ملیون تومان رایگان آزمایش های آنها انجام شده است.

همچنین پرسنل آزمایشگاه مرکزی تعداد ۱۸۰۰ زوج جهت دریافت گواهی ازدواج و تعداد ۳۴۰۰ آزمایشات کارت بهداشت و اصناف بدون معطلی انجام داده اند

دکتر مقبلی بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده “۸ دستگاه” از جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات آزمایشگاهی در سطح جهانی به قیمت میلیاردی که در “طرح ICERP-AF به صورت اهدائی “در اختیار آزمایشگاه مرکزی قرار گرفته که از آن ها” ۷ دستگاه “نصب و فعال و در حال خدمات رسانی می باشند و یک دستگاه در مرحله نصب می باشد که انشاالله به زودی توسط مهندسین نصب و مورد بهره‌برداری قرار می گیرد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + چهارده =