. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 3285 تاریخ انتشار : دوشنبه 9 شهریور 1394 | 15:24 ب.ظ

با حضور فرماندار،بخشدار وسایر مسئولین ۵پروژه شهرداری دوساری عنبرآباد افتتاح وکلنگ زنی شد.

افتتاح محور گردشگری دوساری به بندری مجید داوری شهردار دوساری در حاشیه افتتاح این پروژه اظهار داشت:پروژه ساماندهی محور گردشگری بندری به دوساری به طول ۱نیم کیلومتر انجام شده است. وی گفت:زیرسازی،آسفالت این محور گردشگری بندر دوساری  با اعتباری بالغ بر ۵میلیارد ریال انجام شده است که از این پس گردشگران به راحتی می توانند به این منطقه سفر […]

افتتاح محور گردشگری دوساری به بندری
مجید داوری شهردار دوساری در حاشیه افتتاح این پروژه اظهار داشت:پروژه ساماندهی محور گردشگری بندری به دوساری به طول ۱نیم کیلومتر انجام شده است.
وی گفت:زیرسازی،آسفالت این محور گردشگری بندر دوساری  با اعتباری بالغ بر ۵میلیارد ریال انجام شده است که از این پس گردشگران به راحتی می توانند به این منطقه سفر کنند.
افتتاح خیابان قلعه به طول یک کیلومتر
داوری شهردار دوساری در حاشیه افتتاح این مراسم اظهار داشت:ساماندهی وآسفالت خیابان قلعه با اعتباری بالغ بر ۲۵۰میلیون تومان انجام شده است.
وی افزود:این خیابان شامل زیرسازی،جدول گذاری،آسفالت میباشد که از اعتبارات  جاری شهرداتری این پروژه انجام شده است. 

کلنگ زنی میدان ورودی شهر دوساری
مجید داوری شهردار دوساری در این خصوص گفت:مساحت این میدان ۲هزار متر مربع میباشد که با اعتباری بالغ بر ۲۰۰میلیون تومان النجام خواهد شد.
کلنگ زنی بوستان شورا شهر دوساری
شهردار دوساری افزود:این بوستان در حوالی مکان تفریحی گردشگری بندر دوساری  در فضایی به مساحت ۲۰هزار متر مربع ساخته خواهد شد که اعتباری
بالغ بر ۳۵۰میلیون تومان هزینه خواهد شد.
کلنگ زنی پارک شهدای دوساری 

وی گفت:این پارک  جنب قبور مطهر شهدای دوساری با زیر بنای ۵هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیون تومان انجام خواهد شد ه تا قبل از سال به بهره برداری خواهد رسید.

محمد حجتی پور فرماندار عنبرآباد در مراسم افتتاح وکلنگ زنی طرح های شهرداری دوساری گفت:شهردار جوان دوساری کارهای بسیار بزرگی را در این شهر
کوچک انجام داده است.
وی گفت:این کارها حاصل تلاش وحدت وهمدلی شهردار واعضای شورای شهر میباشد که جای تقدیر تشکر دارد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 12 =