. دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 3818 تاریخ انتشار : شنبه 28 شهریور 1394 | 08:44 ق.ظ

محبوب و محجوب۱ ( معرفی کارمند با اخلاق و نمونه )

  سایت کنارصندل بر آن است که با همکاری شما خوانندگان محترم از این پس کارمندان و شخصیت های محبوب و نمونه جنوب کرمان را بیشتر به مردم این دیار معرفی کند. اغلب اوقات ما به عنوان یک ارباب رجوع وارد بعضی از ادارات دولتی و یا خصوصی شده ایم که رفتار و منش بعضی […]

 

سایت کنارصندل بر آن است که با همکاری شما خوانندگان محترم از این پس کارمندان و شخصیت های محبوب و نمونه جنوب کرمان را بیشتر به مردم این دیار معرفی کند.

اغلب اوقات ما به عنوان یک ارباب رجوع وارد بعضی از ادارات دولتی و یا خصوصی شده ایم که رفتار و منش بعضی از کارمندان واقعاً ما را تحت تأثیر خود قرار داده ، لبخند رضایت بخشی گوشه لبمان نشانده است و احساس آرامش عجیبی در وجودمان حس کرده ایم، آنچنان که در نظر ما و مردم محبوب شده است.
کارمندان نمونه ای که با اخلاص در کار، وظیفه شناسی، وفاداری، ثابت قدم بودن، پیروی از قوانین، رعایت وقت و نحوه برخورد با ارباب رجوع و غیره به پاسداشت خون شهیدانی که برای آبادانی این سرزمین و این صندلی و میزها ریخته شد صادقانه به مردم خدمت می کنند. که جواب این کار و تلاش آنها را تنها پروردگار می تواند با پاداش خیر و سلامتی به خود و خانواده شان عطاء کند.

اما با استناد به آیه شریفه «لم یشکر مخلوق لم یشکر خالق» بر خود واجب دانستیم که در سایت خبری تحلیلی کنارصندل، ستونی تحت عنوان محبوب و محجوب اختصاص دهیم که در هر هفته کارمندان نمونه و با اخلاقی از طریق شماره پیامک سایت توسط شما مردم و مسئولین شناسایی و بعد از تحقیق و بررسی با آوردن نام، عکس و محل کار در سایت معرفی نمائیم. شاید از این طریق بتوانیم گوشه ای از خدمات ارزنده شان را ارج نهیم و به آنها خسته نباشید گفته باشیم.
در اولین هفته به سراغ اداره ی فرمانداری جیرفت رفتیم و نتیجه این تحقیق و بررسی کارمندی معرفی شد که تمامی موارد یاد شده را برای یک کارمند نمونه بودن مثل دیگر همکارانشان در فرمانداری جیرفت دارا بودند اما ایشان از محبوبیت خاص تری در بین مردم و همکاران برخوردار هستند.
وقتی که با ایشان خواستیم در مورد کاری که نسبت به معرفی کارمندان نمونه انجام دهیم صحبت کردیم، از ابراز لطف مردم تشکر کرده اما نپذیرفتند و پاسخ قشنگ ایشان این بود که بنده تنها وظیفه ام را انجام داده ام و در مقابل همکاران عزیز و کارمندان سایر ادارات کار خاصی انجام نداده ام و خیلی ها هستند که لایق تقدیر و تشکرند که این افتادگی و بزرگواری ایشان محبوبیت او را چند برابر کرد و با اصرار بیش از حد اینجانب و دیگر همکارانشان پذیرفتند که مختصری از گذشته ی کاریشان را با ما درمیان بگذارند.
دادمراد آبکار کارمند اداره سیاسی و انتظامی فرمانداری جیرفت که در سال ۱۳۶۷ به عنوان دهدار در وزارت کشور استخدام شده اند و از سال ۱۳۷۷ در حوزه سیاسی و امنیتی فرمانداری جیرفت مشغول به خدمت می باشند.
او در حال حاضر ۲۷ سال خدمت صادقانه و بی ریا را در پرونده خود دارند که ما و همگی مردم عزیز برای سلامتی و موفقیت بیشتر خود و خانواده شان دعا می کنیم و خدماتش را ارج می نهیم

 

محبوب و محجوب بعدی را شما معرفی کنید:   شماره پیامک: ۵۰۰۰۲۳۴۹۵۵۱۶۰۴     نام ونام خانوادگی-محل کار و در صورت امکان پست سازمانی

 

آبکار

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 5 =