. دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 5468 تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آبان 1394 | 16:52 ب.ظ

خسارت باران به مزارع کشاورزی و جاری شدن سیلاب در بخش اسماعیلی جیرفت

  به گزارش سایت کنارصندل بارش باران شدید امروز موجب جاری شدن سیلاب و خسارت به مزارع کشاورزی بخش اسماعیلی شد. بنا بر گزارشهای رسیده باد و باران موجب شکستگی بعضی گلخانه ها و همچنین خسارت به کشت های چهارمتری شده است . جلالی بخشدار اسماعیلی گفت: بارش شدید باران در بالا دست این منطقه […]

 

به گزارش سایت کنارصندل بارش باران شدید امروز موجب جاری شدن سیلاب و خسارت به مزارع کشاورزی بخش اسماعیلی شد. بنا بر گزارشهای رسیده باد و باران موجب شکستگی بعضی گلخانه ها و همچنین خسارت به کشت های چهارمتری شده است .

جلالی بخشدار اسماعیلی گفت: بارش شدید باران در بالا دست این منطقه و تخریب قسمتهایی از سیل بند ۱۰کیلومتری دشت ابوذریه وحسین آباد دهدار سبب جاری شدن سیلاب و مسدود شدن بخشی از مسیر جیرفت به اسماعیلی شد و رانندگان ومردم بیش از ۳ ساعت است که پشت سیلاب گرفتار شده اند.

مجید محمدی رییس اداره راه و شهرسازی جیرفت هم گفت: دو واحد گشت راهداری به محل جاری شدن سیلاب اعزام شده اند تا با فروکش کردن آب محور را باز کنند.
با ورود یک سامانه بارش زا به استان کرمان ، سازمان هواشناسی درباره احتمال وقوع سیل در بخشهایی از جنوب و غرب استان کرمان هشدار داده است.

همچنین مدیرکل دفتر مدیریت بحران استان کرمان هم به مردم به خصوص کشاورزان و دامداران درخصوص تردد و اقامت در حاشیه رودخانه ها و مسلیها هشدار داده است .

 

IMG-20151108-WA0011 IMG-20151108-WA0010

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =