. دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 5607 تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 آبان 1394 | 16:41 ب.ظ

در جلسه شورای اداری رودبار جواد اقتداری به عنوان مسئول نمایندگی ثبت احوال زهکلوت معرفی شد

جلسه شورای اداری شهرستان رودبارجنوب با حضورمحمد قاسمی معاون پشتیبانی مدیرکل ثبت احوال استان و مهندس شفیعی معاون پشتیبانی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب استان و اعضای شورای اداری شهرستان رودبارجنوب برگزار شد. در این جلسه ناوکی فرماندار رودبارجنوب ضمن تشکر از حضور مردم رودبار در روز سیزدهم آبان ماه گفت این حضور […]

جلسه شورای اداری شهرستان رودبارجنوب با حضورمحمد قاسمی معاون پشتیبانی مدیرکل ثبت احوال استان و مهندس شفیعی معاون پشتیبانی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب استان و اعضای شورای اداری شهرستان رودبارجنوب برگزار شد.

در این جلسه ناوکی فرماندار رودبارجنوب ضمن تشکر از حضور مردم رودبار در روز سیزدهم آبان ماه گفت این حضور به فرمایشات مقام معظم رهبری عینیت بخشید زیرا مقام معظم رهبری فرمودند سیاست خارجی ما متعلق به این دولت و آن دولت نیست.

وی ادامه داد سیاست خارجه به نحوی ترسیم شده است که در مقابل استکبار بایستد لذا براساس منویات مقام معظم رهبری دولت تدبیر و امید و مدیران این دولت با حضور خودشان توانستند در روز سیزده آبان سیاست خارجه ما را عینیت ببخشند لذا از همه دست اندرکاران این امر مهم تشکر میکنم.

 

 

ناوکی در ادامه گفت: امروز دغدغه مقام رهبری نفوذ آمریکاست بالاخص نفوذ فرهنگی و همه ما دیدیم در زیاده خواهی های آمریکا فرزندان انقلابی این کشور در مذاکرات هسته ای به آمریکا تو دهنی زدند به طوریکه استکبار دیگر فکر نفوذ به این کشور را نخواهند کرد و اگر هم بخواهند چنین فکری کنند با درایت رهبری و ولایت پذیری این دولت جلوی نفوذ گرفته خواهد شد.

فرماندار رودبارجنوب بیان کرد حمایت های مقام معظم رهبری در همه زمینه ها برای ما بس است همین که در دیدار اخیر ایشان تیم هسته ای را حمایت کردند ایشان فرمودند احساس قدرت و نشستن در مقابل شش قدرت جهانی و دفاع از اهداف و تثبیت حضور وجود خود به طرفهای مقابل از نقاط قوت مذاکراه کنند گان کشورمان در مذاکرات هسته ای است وی ادامه داد ایشان فرمودند از مهمترین نقطه قوت آقای ظریف تدین ایشان است.

 

وی در ادامه از مدیران حاضر درجلسه خواست زمینه تعالی این دولت را فراهم کنند و نگذارید این دولت توسط مدیران تضعیف شود و خدمات این دولت را به گوش مردم برسانید ، بگذارید مردم خدمات دوساله این دولت را در زمینه عمران در شهرستان رودبار و شهر زهکلوت ببینند.۰۰۹۱ ۶

۰۰۹۱ ۶۰۰۹۱ ۵

وی در پایان از مدیران شهرستان خواست تمام توان خود را در جهت توسعه روستاها بگذارند.

 

همچنین در این جلسه مهدی رضانژاد از سرپرستی ثبت و احوال رودبار تودیع و حسن اعلامی به عنوان سرپرست جدید معارفه شد و جواد اقتداری به عنوان مسئول نمایندگی ثبت احوال زهکلوت معارفه شد

محمد سابقی هم به عنوان مسئول نمایندگی منابع طبیعی و آبخیزداری زهکلوت معارفه شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 16 =