. دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 5650 تاریخ انتشار : جمعه 22 آبان 1394 | 15:32 ب.ظ

بیمارستان ۳۲ تختخوابی قلعه‌گنج تاقبل از دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید

  به گزارش سایت کنارصندل دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان کشور در سفر به شهرستان قلعه گنج گفت: خوشبختانه نسبت سالهای قبل شهرستان قلعه گنج از نظر خدمات بهداشتی به وضعیت خوبی رسیده است، وی باتوجه به محرومیت جنوب استان کرمان گفت :جنوب کرمان علیرغم اینکه از نظر خاک، آب، و طبیعت جز بهترین […]

 

به گزارش سایت کنارصندل دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان کشور در سفر به شهرستان قلعه گنج گفت: خوشبختانه نسبت سالهای قبل شهرستان قلعه گنج از نظر خدمات بهداشتی به وضعیت خوبی رسیده است،

وی باتوجه به محرومیت جنوب استان کرمان گفت :جنوب کرمان علیرغم اینکه از نظر خاک، آب، و طبیعت جز بهترین هاست اما با مقایسه با بقیه نقاط کشور هنوز نیاز به کمک دارد.

وی افزود باتوجه به اینکه بنیاد مستضعفان کشور در این منطقه از نظر اشتغال برنامه های خوبی در نظر دارد، ما هم میتوانیم با توسعه خدمات بهداشتی در زمینه اشتغال به مردم این منطقه کمک کنیم.

IMG-20151113-WA0008

وی باتوجه به اینکه بیمارستان قلعه گنج مدت شش سال است درحال احداث میباشد وهنوز آماده نشده گفت: این بیمارستان تا قبل از دهه فجر به بهره برداری میرسد.

وی باتوجه به بعد مسافت بعضی از روستاهای قلعه گنج قول داد به زودی تعداد ۳ دستگاه آمبولانس به این این شهرستان اختصاص داده میشود.

بیمارستان ۳۲ تختخوابی قلعه‌گنج درسال ۸۸ کلنگ خورد وتاکنون هنوز به مردم تحویل داده نشده است.

این بیمارستان در زمینی به مساحت ۳ هزار ۵۰۰ متر زیربنا وبا اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال، شامل اورژانس، ازمایشگاه، تسهیلات زایمان، بخش بستری مردان و زنان، رادیو گرافی و اطاق عمل میباشد.

همچنین وزیر بهداشت و درمان کشور از درمانگاه روستای دولاب بازدید کرد.تصویر از طریق خط ارسال شد.

تنظیم از: محمدحیدری

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − چهار =