. دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 5764 تاریخ انتشار : شنبه 23 آبان 1394 | 08:17 ق.ظ

محمود سالاری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت:

خدمات رسانی به اقشار آسیب پذیر و جامعه هدف بهزیستی و جزو وظایف و مسئولیت های مهم یک دولت اسلامی است.

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ،محمود سالاری ،معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گفت: خدمات رسانی به اقشار آسیب پذیر و جامعه هدف بهزیستی و جزو وظایف و مسئولیت های مهم یک دولت اسلامی است.     وی بیان کرد:راهبرد و هدف گذاری اساسی دولت تدبیر و امید هم در اجرای سیاست ها و اولویت های […]

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ،محمود سالاری ،معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گفت: خدمات رسانی به اقشار آسیب پذیر و جامعه هدف بهزیستی و جزو وظایف و مسئولیت های مهم یک دولت اسلامی است.

 

IMG_3600

 

وی بیان کرد:راهبرد و هدف گذاری اساسی دولت تدبیر و امید هم در اجرای سیاست ها و اولویت های اقتصادی خود حمایت از اقشار آسیب پذیر بویژه جامعه و حمایت از بهزیستی است.

محمود سالاری معاون سیاسی اجتماعی در جلسه جمع بندی سفر مشاورز وزیر ورییس سازمان بهزیستی کشور خاطر نشان کرد: دولت تدبیر و امید هم اکنون با سیاست ها و تدبیر ویژه تیم اقتصادی خود و مشارکت جدی مردم موجی از امید و نشاط را در کنار نظم بخشی به اقتصاد ایجاد کرده و تا حدود زیادی دغدغه کارشناسان و دلسوزان جامعه و مردم در این راستا را کاهش داده است.

 

IMG_3602

سالاری با اشاره به وظایف و رسالت ذاتی سازمان بهزیستی و جامعه هدف این نهاد حمایتی گفت: مسوولیت این سازمان از بدو تولد تا دوران سالمندی یک فرد ادامه دارد.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت ضمن تاکید بر تلاش در جهت پیشگیری از بروز معلولیت ها با بهره گیری از علم ژنتیک خاطر نشان نمود: اینکه سازمان بهزیستی از رویکرد نگهداری صرف معلولین و پرداختن به نیازهای آنان به رویکرد پیشگیری از بروز معلولیت پرداخته، امر مبارکی است که باید تداوم یابد.

وی، نظم پذیری و قانون گرایی جامعه را در امر کاهش تصادفات و بروز معلولیتها بسیار موثر دانست و تحقق این امور را به سود سازمان بهزیستی ذکر کرد و افزود: سازمان بهزیستی هر چه در گسترش این امور و تاکید بر تغذیه سالم در جامعه تلاش کند، در پیشگیری از بروز معلولیتها و ناتوانی های جسمی کوشیده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت ، گسترش ناهنجاریهای اجتماعی در جامعه را نیز یکی دیگر عوامل بروز بزهکاریها و ترویج روحیه خشونت در جامعه دانست و تلاش سازمان بهزیستی در این حوزه را نیز، در تلطیف فضای روانی جامعه موثر ذکر کرد.

 

IMG_3615

 

وی سازمان بهزیستی را یک نهاد حاکمیتی دانست و یادآور شد: خدمات رسانی به اقشار آسیب پذیر و جامعه هدف بهزیستی جزو وظایف و مسوولیت های مهم یک دولت اسلامی است.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بااشاره به وجود معلولیتهای ژنیتیکی در جنوب کرمان خاطرنشان کرد: گسترش مراکز مشاوره ،آزمایشگاه ژنتیک و تخصیص اعتبار جهت افزایش آگاهی عمومی – تامین اعتبار جهت پرداخت کمک هزینه های نگهداری – راه اندازی مراکز دولتی جامع توانبخشی باید در دستور کار مسولان عالی رتبه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =