. یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 5788 تاریخ انتشار : دوشنبه 25 آبان 1394 | 03:50 ق.ظ

در اولین روز هفته کتاب و کتابخوانی

نواختن زنگ مطالعه در دبیرستان عشایری زینبیه شهرستان جیرفت / تصاویر

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی زنگ مطالعه در دبیرستان عشایری زینبیه شهرستان جیرفت نواخته شد. صبح دیروز به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی ، زنگ مطالعه با حضور صالحی رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان جیرفت ،حاج آقا راوند مسئول کانون مساجد جنوب کرمان و تعدادی از همکارانشان […]

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی زنگ مطالعه در دبیرستان عشایری زینبیه شهرستان جیرفت نواخته شد.

IMG_3758

IMG_3763

صبح دیروز به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی ، زنگ مطالعه با حضور صالحی رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان جیرفت ،حاج آقا راوند مسئول کانون مساجد جنوب کرمان و تعدادی از همکارانشان با حضور در دبیرستان عشایری زینبیه شهرستان جیرفت نواخته شد.

 

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان جیرفت با اشاره به برنامه‌های این کتابخانه در طول هفته‌ کتاب اظهار داشت:نمایشگاه کتاب در کتابخانه عمومی شهرستان ،دیدار با فرماندار و امام جمعه ، برگزاری مسابقه نقاشی ، برگزاری مسابقه مکتوب عاشورایی ،نمایشگاه پوستر و عکس عاشورایی ،گلباران قبور معطر شهدا ،بازدید دانش آموزان از کتابخانه عمومی ،عضویت رایگان در هفته کتاب ، تقدیر و تشکر از کتابداران ،نقد کتاب و توزیع کتاب در بین کتابخانه های عمومی شهرستان ،از اهم برنامه های این اداره درخصوص گرامیداشت هفته‌ی کتاب است .

 

وی با اشاره بر لزوم دستیابی به دانش روز و ارتقاء سطح آگاهی افراد جامعه، برنامه‌ریزی صحیح، مستمر و همفکری و همکاری نهادهای فرهنگی در جهت گسترش فرهنگ مطالعه در بین مردم را ضروری دانست.

 

صالحی برگزاری هفته کتاب را فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ مطالعه دانست و گفت: اصحاب فرهنگ و قلم نقش هدایت جمعی را در جامعه در زمینه مطالعه بر عهده دارند و شایسته است با ایجاد فضای مناسب و ارائه آثار ارزشمند و فاخر زمینه تعالی و بالندگی فرهنگ را فراهم آورند.

 

IMG_3764 IMG_3767 IMG_3777 IMG_3770 IMG_3779

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − چهار =