. دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 10808 تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 | 15:57 ب.ظ

دو نشریه جدید به جمع نشریات جنوب کرمان اضافه شد

به گزارش سایت کنارصندل، دو نشریه دلتای خبر و میراث جنوب از معاونت مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز انتشار گرفتند. حجت الاسلام سید احمد حسینی در جمع خبرنگاران افزود: دلتای خبر به صورت ماهنامه به مدیرمسئولی و صاحب امتیازی محمد بلند نظر در گستره توزیع استان کرمان با زمینه اجتماعی و سیاسی برای […]

به گزارش سایت کنارصندل، دو نشریه دلتای خبر و میراث جنوب از معاونت مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز انتشار گرفتند.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در جمع خبرنگاران افزود: دلتای خبر به صورت ماهنامه به مدیرمسئولی و صاحب امتیازی محمد بلند نظر در گستره توزیع استان کرمان با زمینه اجتماعی و سیاسی برای عمومی مردم منتشر می شود.

وی اظهار داشت:نشریه میراث جنوب نیز به مدیرمسئولی و صاحب امتیازی حسن ارژنگ نژاد به صورت دو هفته نامه در زمینه اجتماعی و فرهنگی در گستره توزیع استان کرمان منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بیان داشت: رسالت امروز خبرنگاران فرهنگ سازی بر اساس نامگذاری سال است چرا که این نامگذاری ها همواره با پشتوانه فکری و نیاز جامعه انجام می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شغل عامه مردم در جنوب کرمان کشاورزی است رسانه ها می توانند اقتصاد مقاومتی را در عرصه کشاورزی به نحو ملموسی برای مردم ترسیم کنند و در جهت اجرای این فرمان مقام معظم رهبری گام بردارند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − نوزده =