. دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 10877 تاریخ انتشار : شنبه 18 اردیبهشت 1395 | 05:14 ق.ظ

در همایش دهیاران بخش مرکزی جیرفت مطرح شد

بخشدار مرکزی :دهیاران ده روز مهلت دارند نواقص ارزیابی عملکرد دهیاری ها را برطرف نمایند

به گزارش سایت کنارصندل ، همایش ماهانه دهیاران بخش مرکزی جیرفت با حضور نعمتی بخشدار مرکزی ، مهنی معاونت آب و فاضلاب روستایی ، گوشکی زاده معاون ادمور منابع آب و دهیاران این بخش در فرمانداری جیرفت برگزار شد.     نعمتی بخشدار مرکزی جیرفت در این همایش مطرح کرد: دهیاران ده روز مهلت دارند نواقص […]

به گزارش سایت کنارصندل ، همایش ماهانه دهیاران بخش مرکزی جیرفت با حضور نعمتی بخشدار مرکزی ، مهنی معاونت آب و فاضلاب روستایی ، گوشکی زاده معاون ادمور منابع آب و دهیاران این بخش در فرمانداری جیرفت برگزار شد.

 

IMG_8619

 

نعمتی بخشدار مرکزی جیرفت در این همایش مطرح کرد: دهیاران ده روز مهلت دارند نواقص ارزیابی عملکرد دهیاری ها را برطرف نمایند. وی افزود: با توجه به اینکه هر ساله از طرف دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری ،ارزیابی عملکرد دهیاری ها داریم و امسال نیز این ارزیابی در بخش مرکزی جیرفت صورت گرفت باید در جهت رفع نواقص این ارزیابی ها تلاش نمود تا روستاهای ما بیش از پیش آبادتر و زیباتر باشند.

نعمتی بیان کرد: دهیاران به پاکیزگی روستاها بیشتر اهمیت دهند و جمع آوری زباله ها و بوته کنی سطح روستا در اولویت کاری قرار گیرد .

 

وی با بیان اینکه عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی از مهمترین برنامه های مسئولان در سال جدید است، تصریح کرد: دهیاران بعنوان مدیران روستا نقش بسزایی در رشد، توسعه و شکوفایی روستا دارند و در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارند.

 

IMG_8644

نعمتی افزود: فرهنگ سازی در جهت صرفه جویی از منابع آب و همچنین برق یکی از برنامه های اقتصاد مقاومتی است و دهیاران در این راه باید حداکثر تلاش را داشته باشند.

 

وی تصریح کرد:دهیار می تواند با جلب مشارکت مردمی اثرات نامطلوب بهره وری نامناسب آب را هدایت کنند و همچنین می توانند نقش عمده ای در راستای تحقق توسعه پایدار روستایی داشته باشند.

 

وی همچنین گفت: دهیاران باید در آخر هر ماه ، عملکرد دهیاری را با مهر و امضاء رئیس شورا به بخشداری تحویل نمایند.

 

در این همایش مهندس مهنی معاون مدیریت آبفار جیرفت نیز بر صرفه جویی در مصرف آب بسیار تاکید کرد و از دهیاران خواست که با این مدیریت همکاری لازم را جهت جمع آوری انشعاب های غیر مجاز داشته باشند.
 

IMG_8635IMG_8633IMG_8634IMG_8642IMG_8632

 

انتهای پیام/.

 

 

 

 

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − دو =