. دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 10901 تاریخ انتشار : شنبه 18 اردیبهشت 1395 | 09:30 ق.ظ

منتخب مردم جيرفت و عنبرآباد در مجلس شوراي اسلامي:

سفر رئیس جمهور به استان کرمان اهمیت زیادی دارد و نقش مهمی در پیشرفت منطقه ایفا می کند

  به گزارش سایت کنارصندل ، منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر رئیس جمهور به استان کرمان اهمیت زیادی دارد و نقش مهمی در پیشرفت منطقه ایفا می کند .   یحیی کمالی پور روز شنبه با اشاره به سفر رئیس جمهوری به استان کرمان در هفته جاری افزود: در […]

۸۲۰۶۴۲۸۲-۷۰۷۰۵۱۹۰

 

به گزارش سایت کنارصندل ، منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر رئیس جمهور به استان کرمان اهمیت زیادی دارد و نقش مهمی در پیشرفت منطقه ایفا می کند .

 

یحیی کمالی پور روز شنبه با اشاره به سفر رئیس جمهوری به استان کرمان در هفته جاری افزود: در سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به هر استان مشکلات و چالش های اساسی در زمینه های مختلف مورد مطالعه و بررسی عینی قرار می گیرد و با اختصاص اعتبارات لازم بخشی از آنها برطرف می شود.

 

وی گفت: علاوه بر این مقامات اجرایی کشور از پتانسیل ها، توانمندی ها و استعدادهای هر منطقه آگاهی بیشتر پیدا می کنند و می تواند در برنامه ریزی های کلان کشور موثر واقع شود. منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس دهم افزود: تامین آب مورد نیاز شرب و کشاورزی منطقه، توسعه بخش صنعت، فعال شدن بخش معدن، توجه ویژه به بخش کشاورزی شامل ساماندهی تولید، حمل و نقل و صادرات، توجه به زیرساخت ها شامل راه، توسعه روستاها، احداث راه آهن و بهره مندی از نعمت گاز از جمله خواسته ها و نیازهای منطقه جنوب کرمان از رئیس جمهوری است.

 

وی تصریح کرد: جنوب استان کرمان به لحاظ موقعیت جغرافیایی، جمعیت، شرایط اقلیمی، پتانسیل های غنی کشاورزی، معدنی، گردشگری و قدمت تاریخی نقش مهم و کلیدی در استان ایفا می کند و نیازمند توجه بیشتر است.

 

کمالی پور گفت: با توجه به اینکه اکثر ادارات و سازمان های جنوب استان مستقل هستند، حضور هیات محترم دولت در جنوب کرمان امری مهم و ضروری است که انشاءالله محقق شود و با طرح مشکلات منطقه در بخش های مختلف برخی از انبوه معضلات بویژه در بخش کشاورزی در دستور کار و اقدام لازم عملی صورت گیرد. وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل افزود: می طلبد هیات دولت با نگاه عمیق به ظرفیت های بالقوه منطقه جنوب کرمان، این ظرفیت ها را به فعل تبدیل کرده و نمونه عملی از اقتصاد مقاومتی را در این منطقه به نمایش بگذارد.

 

منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور عموم مردم ولایتمدار بخصوص نخبگان، فرهیختگان، ایثارگران، دانشجویان، کشاورزان، اساتید دانشگاه، فعالان عرصه تولید و اقتصاد و بانوان استان پهناور کرمان و خطه زرخیز جنوب بویژه مردم همیشه در صحنه شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مراسم و برنامه های ریاست جمهوری و اعضای هیات دولت در شهرستان ها قطعا ما را در نیل به اهداف یاری خواهد کرد.

 

وی اظهار کرد: مردم در عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که در پیشبرد اهداف نظام از دولت ها حمایت می کنند با حضور پرشور خود از ریاست جمهوری استقبال کنند.

 

کمالی پور گفت: حضور فعال و پرنشاط قشرهای مختلف مردم در صحنه های ارزشمند نظام و استقبال و حمایت از برنامه های مسئولان سبب تقویت اصل نظام و تحکیم روابط مردم و مسئولان می شود.

 

وی افزود: این حضور در نهایت، مشارکت فعال در سیاستگذاری های ارکان نظام، افزایش ضریب امنیت عمومی، توسعه و پیشرفت پایدار را به دنبال دارد.

 

جنوب کرمان با هفت شهرستان حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد. مردم استان روز سه شنبه بیست و یکم اردیبهشت میزبان کاروان تدبیر و امید در بیست و هفتمین سفر استانی رئیس جمهوری هستند.

 

منبع:ایرنا

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =