. دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 10885 تاریخ انتشار : شنبه 18 اردیبهشت 1395 | 04:04 ق.ظ

امام جمعه شهر بلوک:

کشاورزان ما متضرر شده‌اند/ استاندار کرمان حرف‌های مردم را بشنود

به گزارش سایت کنارصندل به نقل از فارس ،امام جمعه شهر بلوک گفت:کشاورزان ما متضرر شده‌اند/ استاندار کرمان حرف‌های مردم را بشنود. امام جمعه شهر بلوک افزود: در فصل برداشت محصولات کشاورزی در منطقه با افت شدید قیمت مواجه هستیم و باید چاره‌ای اندیشیده شود که درد کشاورز ما چگونه درمان شود. حجت‌الاسلام محمد‌حسین نوزایی […]

به گزارش سایت کنارصندل به نقل از فارس ،امام جمعه شهر بلوک گفت:کشاورزان ما متضرر شده‌اند/ استاندار کرمان حرف‌های مردم را بشنود.

امام جمعه شهر بلوک افزود: در فصل برداشت محصولات کشاورزی در منطقه با افت شدید قیمت مواجه هستیم و باید چاره‌ای اندیشیده شود که درد کشاورز ما چگونه درمان شود.

حجت‌الاسلام محمد‌حسین نوزایی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به اینکه صبر و بردباری از نعمت‌های الهی است و خداوند در سوره فاطر این امر را بیان فرمودند، اظهار داشت: صبر از ویژگی‌های افراد با تقوا است و کسانی از صدقه باطن و صدقه ظاهر چشم پوشی نمی‌کنند و این معامله با خدا است و پرهیزکاران به دنبال این راه هستند.

وی بیان کرد: در دین، علم داشتن نسبت به جامعه تعهد دارد و نباید در علمش را بر روی دیگران بست و آنچه می‌دانند به دیگران بگویید و صدقه علم نیز هم همین است و در قرآن آمده است ما از عالمان پیمان گرفتیم که آن را به دیگران بیاموزید و دانشمندان اهل کتاب این کار را به خوبی انجام می‌دهند و عالم نباید منحرف شود.

نوزایی تصریح کرد: عالم باید جلوی انحرافات در جامعه را بگیرد و واقعیت‌های جامعه را برای مردم بازگو کنند.

امام جمعه شهر بلوک خاطرنشان کرد: اگر سه حالت در مومن باشد در سایه خداوند است و از سختی محشر در امان خواهد بود، اول اینکه آنچه را برای خود می‌خواهیم، برای دیگران نیز بخواهیم، دوم اینکه تمام کارهایش برای خدا باشد و سوم اینکه از برادر مؤمن خود عیب‌جویی نکند.

نوزایی خطاب به مسئولان استان کرمان و شهرستان جیرفت گفت: در فصل برداشت محصولات کشاورزی در منطقه قرار داریم و در این راستا با افت شدید قیمت مواجه هستیم و باید چاره‌ای اندیشیده شود که درد کشاورز ما چگونه درمان شود.

وی عنوان کرد: مسئولان اگر توانایی مدیریت اوضاع را ندارند یا استعفا دهند‌ یا سریع چاره‌ای اندیشیده شود، چراکه در این دو یا سه سال اخیر کشاورزان ما ضرر کردند و برخی امروز شعار می‌دهند در دولت تدبیر و امید چه تدبیری اندیشیده شده است؛ از استاندار کرمان دعوت می‌کنیم از نزدیک شاهد وضعیت کشاورزان منطقه جنوب کرمان بوده و در جمع مردم حاضر شود، سخنان آن‌ها را بشنود و صرفاً به حضور در جمع مسئولان بسنده نکند.

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − شش =