. دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 10959 تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 | 08:45 ق.ظ

رئیس جمهور و هیأت دولت پس فردا به دیار کریمان می آیند

به گزارش سایت کنارصندل ،علیرضا رزم حسینی» استاندار کرمان در این باره گفت: به دلیل یک روزه بودن سفر رئیس جمهوری به استان،که در مورخه ۲۱/۲/۹۵ روز سه شنبه انجام می شود ، وزیران و معاونان رئیس جمهوری به عنوان نمایندگان ویژه به شهرستان‌ها سفر می‌کنند و برنامه هایی را در آنجا خواهند داشت. سفر رئیس جمهوری طبق […]

به گزارش سایت کنارصندل ،علیرضا رزم حسینی» استاندار کرمان در این باره گفت: به دلیل یک روزه بودن سفر رئیس جمهوری به استان،که در مورخه ۲۱/۲/۹۵ روز سه شنبه انجام می شود ، وزیران و معاونان رئیس جمهوری به عنوان نمایندگان ویژه به شهرستان‌ها سفر می‌کنند و برنامه هایی را در آنجا خواهند داشت.

image_460_306

سفر رئیس جمهوری طبق سال‌های گذشته به منظور دیدار با مردم استان‌ها و ایجاد زمینه توسعه شهرستان‌ها انجام می‌شود.

استاندار کرمان با تأکید بر اینکه سفر رئیس جمهوری جنبه توسعه‌ای دارد، افزود: دکتر روحانی بعد از استقبال رسمی و مصاحبه در محل فرودگاه، نخستین ملاقات عمومی با مردم را در محل مصلای شهر کرمان خواهد داشت.

 

وی با اشاره به مطرح شدن مهم ترین طرح‌های استان در این سفر، خاطرنشان کرد: حوزه آب از مهم ترین طرح‌های استان است که در این سفر در مورد آن بحث خواهد شد، جزئیات بیشتر درباره طرح‌های قابل افتتاح هم پس از نهایی شدن اعلام می‌شود.

 

در سفر رئیس جمهوری طرح‌هایی انجام می‌شود که بودجه و اعتبار آنها دیده شده و عمدتاً مربوط به بخش خصوصی است. برخی طرح‌های قابل افتتاح در سفر دولت در قالب طرح‌های منطقه‌ای است.

 

استاندار کرمان با اشاره به اینکه طرح توسعه جنوب در دستور کار خواهد بود و به دلیل همین توجه، «قلعه گنج» به عنوان مرکز آزمایش «اقتصاد مقاومتی» مطرح شده، تصریح کرد: نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان نیز با حضور «محمد نهاوندیان»، رئیس دفتر رئیس جمهوری برگزار می‌شود.

 

وی گفت: در جلسه توسعه و برنامه ریزی استان کرمان چند طرح بزرگ استان به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح و برخی طرح‌ها نیز کلنگ زنی خواهد شد. طرح‌های قابل افتتاح در سفر رئیس جمهوری در ۳ قالب طرح‌های عمرانی دولتی، طرح‌های تأثیرگذار و مهم اقتصادی و طرح‌های افتتاحی دسته‌بندی می‌شود.

 

در این سفر بودجه مناسبی به طرح‌های عمرانی اختصاص می‌یابد تا امسال یا سال آینده به بهره برداری برسد.

 

همچنین در سفر رئیس جمهوری و هیأت دولت به کرمان طرح‌های تأثیرگذار و مهم اقتصادی کلنگ زنی یا افتتاح می‌شود.

برگزیدگان و نخبگان در مرکز استان با رئیس جمهوری دیدار می‌کنند و جلسه شورای اداری و رونمایی از کتاب اقتصاد مقاومتی هم از دیگر برنامه‌های این سفر است.

 

طرح همیاران آب نیز به عنوان یک کار ماندگار، مورد اجماع و کارشناسی شده در این سفر رونمایی می‌شود./

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − پنج =