. یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 11599 تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 خرداد 1395 | 15:40 ب.ظ

فرماندار جیرفت:

محوریت برگزاری برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) مردمی است

به گزارش سایت کنارصندل ، فرماندار جیرفت گفت: محوریت برگزاری برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) مردمی است و سعی شده تا این ویژه برنامه ها با مشارکت مردم هرچه باشکوه تر برگزار شود. احمد امینی روش، امروز در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب که اندیشه های امام راحل باید برای نسل جوان تبیین شود افزود: […]

به گزارش سایت کنارصندل ، فرماندار جیرفت گفت: محوریت برگزاری برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) مردمی است و سعی شده تا این ویژه برنامه ها با مشارکت مردم هرچه باشکوه تر برگزار شود.

احمد امینی روش، امروز در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب که اندیشه های امام راحل باید برای نسل جوان تبیین شود افزود: این رسالت خطیر بر عهده مسئولان و نخبگان می باشد.

وی گفت: با برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت ارتحال امام راحل و سایر برنامه های مختلف در جامعه باید جوانان را با سیره امام آشنا کرد.

 

فرماندار جیرفت بیان کرد: وصیت نامه سیاسی الهی بنیانگذار انقلاب اسلامی یکی از با ارزش ترین آثار ماندگار امام خمینی است که می تواند جوانان را در برابر تهاجم فرهنگی بیمه کند.

 

وی افزود: با توجه به برگزاری آیین گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) کمیته های مختلفی برای برگزاری هرچه بهتر این آیین با محوریت ستاد بزرگداشت ارتحال تشکیل و در این کمیته ها وظایف هریک از دستگاه ها نیز مشخص شده است.

 

امینی روش اظهار کرد: به این مناسبت ویژه برنامه هایی در شهرستان تدارک دیده شده و علاوه بر آن نیز تعدادی از عاشقان به امام راحل برای شرکت در مراسم سالروز ارتحال به حرم مطهر امام اعزام شده اند.

وی گفت: باید هر سال باشکوه تر از سال قبل این آیین برگزار شود تا دنیا بداند یاد و نام امام فراموش ناشدنی است.

وی از مردم ولایتمدار شهرستان جیرفت برای حضور گسترده در ویژه برنامه های بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در روز جمعه ۱۴ خرداد دعوت کرد.

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =