. یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 11589 تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 خرداد 1395 | 15:13 ب.ظ

مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان خبرداد:

کسب رتبه دوم کشوری اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در سامانه مرکز تبادل اطلاعات مکانی

  به گزارش سایت کنارصندل،مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان خبر داد:  اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان رتبه دوم کشوری را در سامانه مرکز تبادل اطلاعات مکانی کسب نمود.   محمد ساردوئی در خصوص سامانه مرکز تبادل اطلاعات مکانی گفت: این سامانه حاوی داده های مکانی بارگذاری شده از سراسر کشور می باشد […]

۲۲۶۱۱

 

به گزارش سایت کنارصندل،مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان خبر داد:  اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان رتبه دوم کشوری را در سامانه مرکز تبادل اطلاعات مکانی کسب نمود.

 

محمد ساردوئی در خصوص سامانه مرکز تبادل اطلاعات مکانی گفت: این سامانه حاوی داده های مکانی بارگذاری شده از سراسر کشور می باشد که شامل کلیه اطلاعات مربوط به جاده های اصلی و فرعی، راه روستایی، تونل ها و موارد دیگر می باشد.

 

وی در خصوص ثبت اطلاعات در این سامانه اظهار داشت :در سامانه مرکز تبادل اطلاعات مکانی با نقشه های طرح های توسعه و عمران موجود بروز رسانی شده و در دسترس هموطنان ارجمند قرار می گیرد.

 

گفتنی است ثبت داده های مکانی سامانه مرکز تبادل اطلاعات مکانی و سامانه Gis با تلاش کارگروه Gis این اداره کل متشکل از خانم ها اسما درینی، ناهید اماندادی، نسیم راسخ و آقای حسین کمالی صورت گرفته و مقام دوم کشوری در سامانه مرکز تبادل اطلاعات مکانی را کسب کرده اند

 

۱۱۱۲۲

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − چهار =