. دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 11540 تاریخ انتشار : دوشنبه 17 خرداد 1395 | 08:48 ق.ظ

دکتر بختیار مجاز رییس هییت مدیره خانه مطبوعات جنوب کرمان:

کثرت نشریات در جنوب کرمان، نشان دهنده ظرفیت بالای این منطقه است

به گزارش سایت کنارصندل ،اولین گردهمایی اصحاب رسانه جنوب استان با حضور رییس خانه مطبوعات، معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و اهالی رسانه برگزار شد.               دکتر بختیار مجاز رییس هییت مدیره خانه مطبوعات جنوب کرمان در این گردهمایی با بیان اهمیت نقش رسانه، افزود: نقش رسانه را در […]

به گزارش سایت کنارصندل ،اولین گردهمایی اصحاب رسانه جنوب استان با حضور رییس خانه مطبوعات، معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و اهالی رسانه برگزار شد.

 

IMG_1148           


دکتر بختیار مجاز رییس هییت مدیره خانه مطبوعات جنوب کرمان در این گردهمایی با بیان اهمیت نقش رسانه، افزود: نقش رسانه را در جامعه نمی توان انکار کرد و کثرت نشریات در جنوب کرمان، نشان دهنده ظرفیت بالای این منطقه است.


وی اظهار داشت:به تعبیری نقش بی بدیل و تاثیر گذاری رسانه از بمب اتم هم بیشتر است.


وی ضمن اشاره به اینکه رسانه رکن چهارم دمکراسی گفت:در هر جامعه ای که صحبت از توسعه و پیشرفت باشد اگر رسانه وجود نداشته باشد، توسعه بی معنا خواهد بود.
دکتر مجاز با بیان اینکه در جنوب استان کرمان قریب به ۴۰ نشریه وجود دارد، افزود:این تعداد نشریه، نشان دهنده ظرفیت بی بدیل و قابلیت رسانه ای بالا در این منطقه است.

 

IMG_1118


وی بیان داشت:با وجود همه ظرفیت هایی که در این زمینه در جنوب استان وجود دارد، ضعف هایی هم دیده می شود که باید رفع شود.


رییس هییت مدیره خانه مطبوعات جنوب کرمان ضمن گلایه از اهالی رسانه جنوب کرمان گفت:متاسفانه رسانه ها علی رغم دعوت مکرر از آنان برای همکاری و دادن ایده، تاکنون چندان استقبالی از برنامه های این تشکل صنفی نکرده اند.


دکتر مجاز با بیان اینکه در جنوب کرمان علاوه بر خانه مطبوعات، انجمن صنفی رسانه های جنوب استان نیز به ثبت رسیده است، خاطر نشان کرد:تشکل بسیج رسانه در این منطقه نیز در شرف ایجاد است.

IMG_1112

IMG_1203


سید حسین طیبی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد جنوب استان نیز در این گرد هم آیی یک روزه با اشاره به ظرفیت بالا و نقش خطیررسانه، استقرار خانه مطبوعات جنوب استان کرمان را زمینه ساز اعتلای فرهنگ توصیف نمود.

 

IMG_1197


در ادامه این گردهمایی هدایت پیرنیا مدیر خانه مطبوعات جنوب کرمان نیز با ارایه گزارشی از عملکرد این تشکل صنفی به اعضای مجمع، گفت: اهالی رسانه می توانند با آغاز مرحله دوم فراخوان عضو گیری خانه مطبوعات با ارایه مدارک و تکمیل پرونده به عضویت خانه مطبوعات در آیند.

IMG_1180


لازم به ذکر است، این گردهمایی یک روزه که در منطقه گردشگری دلفارد از توابع شهرستان جیرفت برگزار شد با برنامه های جنبی نظیر ارایه سرودهای طنز توسط علیجان سلیمانی شاعر نامی این منطقه، برگزاری مسابقه ورزشی، اجرای موسیقی وتئاتر همراه بود.

 

IMG_1227

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 1 =