. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 12497 تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 تیر 1395 | 08:26 ق.ظ

حمایت قاطعانه فرماندهان بسیجی از مواضع انقلابی و شجاعانه امام جمعه جیرفت/تصاویر

    به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ، جمعی از رزمندگان دوران طلایی دفاع مقدس و فرماندهان گردان‌های بیت‌المقدس، امام حسین‌(ع)، عاشورا و همچنین فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان جیرفت شامگاه چهارشنبه با حضور در دفتر حجت‌الاسلام رضا کرمی‌‌پور امام جمعه جیرفت از مواضع انقلابی و شجاعانه ایشان حمایت کردند.   امام جمعه در دیدار که فرماندهان گردان‌های […]

 

 

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ، جمعی از رزمندگان دوران طلایی دفاع مقدس و فرماندهان گردان‌های بیت‌المقدس، امام حسین‌(ع)، عاشورا و همچنین فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان جیرفت شامگاه چهارشنبه با حضور در دفتر حجت‌الاسلام رضا کرمی‌‌پور امام جمعه جیرفت از مواضع انقلابی و شجاعانه ایشان حمایت کردند.

 

امام جمعه در دیدار که فرماندهان گردان‌های بیت‌المقدس، امام حسین‌(ع) و عاشورا و همچنین تعدادی از فرماندهان دوران طلایی دفاع مقدس و مربیان حلقه‌های صالحین حضور داشتند، اظهار کرد: خداوند بصیرت را در وجود تمام انسان‌ها قرار داده است.

 

حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور بیان داشت: اگر فردی در خودش بصیرت ایجاد و آن را تقویت کند در واقع به نفع خود عمل می‌کند و همچنین اگر فردی بر عکس این موضوع عمل کند، این موضوع به ضرر خودش تمام می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امام جمعه جیرفت افزود: این معنویتی که خداوند در وجود انسان‌ها قرار داده است، باید تقویت شود و نتیجه آن به خود انسان بر می‌گردد و ایمانی که خداوند در وجود انسان‌ها قرار داده است، اگر در کنار آن بصیرت باشد، بسیاری از کارها به خوبی انجام می‌شود.

وی ابراز داشت: نباید از روشنگری و بصیرت خود در جامعه دست برداریم و این موضوع موجب عظمت و اقتدار افراد خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: بصیرت دارای اسبابی از جمله یاد خداوند است و افرادی که باتقوا هستند، اگر شیطان آن‌ها را وسوسه کرد، بلافاصله به یاد خداوند می‌افتند و این خود نشان از بصیرت است و یاد خداوند بدون بصیرت ارزشی ندارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 کرمی‌پور تصریح کرد: برخی از افراد ایمان به خداوند دارند، اما بصیرت ندارند و این امر موجب شکست افراد در کارهایشان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دومین اسباب بصیرت قرآن است که شناخت و بصیرت به افراد می‌دهد و سومین مورد آن آخرت‌اندیشی است، هنگامی که انسان به یاد آخرت و معاد می‌افتد و این موجب بصیرت انسان می‌شود.

امام جمعه جیرفت گفت: پیامبران و ائمه در رأس افراد بصیر زمان خود بودند و باید تمام انسان‌ها بصیر باشند و امامان معصوم‌(ع) در جامعه بصیرت ایجاد کردند و پیروان آن‌ها هم بصیر هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وی عنوان کرد: اگر پیرو و دنباله راه امامان معصوم‌(ع) هستیم، باید در زندگی بصیرت داشته باشیم و خداوند در قرآن می‌فرماید تا بصیرت نداشته باشید، هدایت نمی‌شوید و در این راستا باید موضوع بصیرت در جامعه را افزایش داد.

کرمی‌پور با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه انقلابی‌بودن و انقلابی‌گری افزود: هر کجا که انقلابی حرکت کردیم در جامعه موفق شدیم که شامل به موقع تصمیم‌گرفتن، اقدام‌کردن، پیرو رهبر بودن، از دستورات رهبری تخطی نکردن و … که از ویژگی‌های فرد انقلابی است.

وی ابراز داشت: باید دانشگاه‌ها و مراکز حوزه علمیه به سمت مسیر انقلابی حرکت کنند و بحث انقلابی‌گری را باید در اولویت کاری خود قرار دهند تا به هدف والایی که مدنظر است، دست پیدا کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امام جمعه جیرفت عنوان کرد: دشمن برنامه‌ریزی کرده است تا ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را هدف قرار دهد که باید در این راستا مراقب باشیم و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

وی تصریح کرد: باید نسبت به ارزش‌های انقلاب اسلامی غیرت داشته باشیم و بسیجیان اجازه ندهند این ارزش‌ها در جامعه کمرنگ شود.

 

کرمی‌پور ادامه داد: بسیجیان باید به طور دائم در صحنه حضور داشته باشند و آمادگی لازم را برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را داشته باشند و پیرو مقام معظم رهبری در تمام زمینه‌ها باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت که در زمینه حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی تلاش‌های بسیاری را انجام دادند و در راستای بحث انقلابی‌گری در جامعه گام‌های خوبی برداشتند، قدردانی می‌کنیم.

 

در این دیدار جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و فرماندهان گردان‌های بیت المقدس، امام حسین (ع)، عاشورا و همچنین فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان جیرفت طی سخنانی از امام جمعه این شهر به دلیل دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و بیان مواضع انقلابی حمایت کردند و  در پایان این مراسم بیانیه‌ای نیز در این راستا قرائت شد.

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − چهارده =