. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 15095 تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهریور 1395 | 08:38 ق.ظ

در اولین روز هفته دولت صورت گرفت:

افتتاح چند طرح عمرانی در رودبار جنوب

به گزارش سایت کنارصندل, در اولین روز از هفته دولت، فرماندار رودبار جنوب به اتفاق اعضای شورای اداری با حضور در کنار مرقد مطهر شهدای رودبار، با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند. نماینده عالی دولت و اعضای شورای اداری رودبار سپس با حضور در دفتر امام جمعه شهر ، هفته […]

به گزارش سایت کنارصندل, در اولین روز از هفته دولت، فرماندار رودبار جنوب به اتفاق اعضای شورای اداری با حضور در کنار مرقد مطهر شهدای رودبار، با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.

نماینده عالی دولت و اعضای شورای اداری رودبار سپس با حضور در دفتر امام جمعه شهر ، هفته دولت را به امام جمعه محترم این شهرستان تبریک گفتند.

در این دیدار عطا ناوکی فرماندار رودبار جنوب با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با رویکرد اعتدال و ولایت مداری حرکت می کند گفت: تلاش داریم توسعه و خدمات رسانی در شهرستان رودبار جنوب را بر مبنای سیاست های اقتصاد مقاومتی پیش ببریم لذا راهنمایی ها و هدایت های امام جمعه کمک شایان توجه ی به مدیران شهرستان خواهد کرد.

ناوکی فرماندار و گروهی امام جمعه رودبا رجنوب سپس با حضور در محل پروژه های عمرانی شهرداری به افتتاح تعدادی از این پروژه پرداختند.

پل فجر که در مسیر خروجی شهر به سمت مظفرآباد و کهنوج قرار دارد اولین پروژه ای بود که افتتاح شد.

نجنو شهردار رودبار در حاشیه این مراسم در خصوص پروژه مذکور گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۲۶۰میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و جاری شهرداری احداث شده است.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین گروهی و ناوکی فرماندار رودبارجنوب به اتفاق اعضای شورای اداری بوستان شهید پیکان را با اعتباری افزون بر ۵۰۰ میلیون ریال و پروژه روکش آسفالت و تعریض پیاده روی خیابان ۱۷ شهریور را با اعتباری بالغ بر ۲۷۶۴میلیون ریال افتتاح نمودند.

۰۰۰۰۰۰۱۳ (۳۱)۰۰۰۰۰۰۱۳ (۲۲)
۰۰۰۰۰۰۱۳ (۲۳)۰۰۰۰۰۰۱۳ (۸)

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − چهار =