. پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 16662 تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1395 | 13:32 ب.ظ

به همت شهرداری و شورای اسلامی:

بولوار شهید مظهری دوساری آماده آسفالت/ تصاویر

  به گزارش کنارصندل، مهندس مجید داوری شهردار پرتلاش و زحمتکش  دوساری گفت:بولوار شهید مظهری دوساری به طول یک کیلومتر و عرض ۲۲ متر زیرسازی  جدول گذاری شده است وآماده آسفالت می باشد و ان شاء الله در آینده از دفتر یارانه سازمان شهرداری ها آسفالت می شود.     وی اظهار کرد: امیدواریم در سالی […]

 

به گزارش کنارصندل، مهندس مجید داوری شهردار پرتلاش و زحمتکش  دوساری گفت:بولوار شهید مظهری دوساری به طول یک کیلومتر و عرض ۲۲ متر زیرسازی  جدول گذاری شده است وآماده آسفالت می باشد و ان شاء الله در آینده از دفتر یارانه سازمان شهرداری ها آسفالت می شود.

 

img_4326

 

وی اظهار کرد: امیدواریم در سالی که به تدبیر هوشیارانه مقام معظم رهبری سال « اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل» نامگذاری شده است بتوانیم در جهت پیشبرد برنامه های شهرداری و مدیریت شهری با دیدگاهی برنامه محور و توسعه محور همراه با عدالت محوری و تخصص گرایی، خدمتی در شأن مردم شریف دوساری و در راستای پیشبرد برنامه های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، و سایر امور رفاهی از طریق مشارکت مردمی، انجام داده و مدیریت جهادی را سرلوحه کار قرار دهیم.

 

مهندس داوری بیان کرد:شهرداری از ابتدا پایه و اساس کار را بر تلاش بیشتر و توجه به نیاز های حقیقی شهر توام با تدارک امکانات و اعتبارات و نیروهای متخصص گذاشتند.

 

وی افزود:اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری نقش مهمی در دستیابی به توسعه شهری دارند.

img_4275

 


شهردار دوساری تاکید کرد:بهبود منظر شهری، افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد اماکن تفریحی هم از دیگر مزایای تکمیل پروژه‌های عمرانی است.


وی گفت:امروزه برنامه ریزی دقیق برای برآورد صحیح از زمان و هزینه انجام پروژه‌ها و میزان منابع مورد نیاز آنها تأثیر مستقیم بر اجرا، اداره و بهره برداری مناسب از پروژه‌هایی همانند ساخت پل‌ها دارد و اصل مهمی که در موفقیت پروژه‌های عمرانی دخیل است با توجه به این که کندی و پیشرفت ضعیف در پروژه‌های عمرانی سبب نبود مدیریت شهری پایدارمی شود بنابراین این موضوع مورد توجه شهرداری قرار گرفته است.

 

img_4305

 

شهردار دوساری با تاکید بر اینکه مردم باید در اجرای طرح‌های عمرانی شهر مشارکت داشته باشند، عنوان کرد: شهردوساری  نیازمند نگاه‌های استانی است اما اکنون مجموعه شهرداری با وجود مشکلات فراوان در پیشبرد پروژه‌های شهری موفق بوده‌ است و توانسته پویایی مناسبی در کارگاه‌های عمرانی شهر ایجاد کند.

داوری افزود: بتون ریزی چهار دهلیز پل ورودی بولوار ولیعصر(عج) برای هدایت سیلاب انجام گرفته است.

 

img_4266 img_4314 img_4245 img_4265

 

انتهای پیام/.

 

 

.

نظرات بینندگان:

  1. Rezakhalesi گفت:

    اززحمات اقای داوری شهر دار پرتلاش دوساری قدردانی وسپاسگذاری میکنم .دلسوزانه برای دوساری خدمت میکنند .دعای مردم شریف دوساری بدرقه راهت اقای شهردارجوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 2 =