. دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 18136 تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | 08:06 ق.ظ

در نشست هیئت علمی و هیئت رئیسه دانشگاه جیرفت مطرح شد

نگاه پژوهش محور در دانشگاه از مهمترین نیاز های امروزکشوراست

به گزارش کنارصندل،نشست هیئت علمی و هیئت رئیسه دانشگاه جیرفت با حضور رییس، معاونین و اعضای هیئت علمی دانشگاه جیرفت برگزار شد. رئیس دانشگاه جیرفت در نشست هیئت علمی و هیئت رئیسه دانشگاه گفت: نگاه پژوهش محور در دانشگاه از مهمترین نیاز های امروزکشوراست لذا اعضای هیئت علمی دانشگاه باید بیش از پیش به این […]

به گزارش کنارصندل،نشست هیئت علمی و هیئت رئیسه دانشگاه جیرفت با حضور رییس، معاونین و اعضای هیئت علمی دانشگاه جیرفت برگزار شد.

رئیس دانشگاه جیرفت در نشست هیئت علمی و هیئت رئیسه دانشگاه گفت: نگاه پژوهش محور در دانشگاه از مهمترین نیاز های امروزکشوراست لذا اعضای هیئت علمی دانشگاه باید بیش از پیش به این سمت حرکت کنند.

دکتر ناصر برومند افزود: دانشگاه جیرفت  یکی از دانشگاه های نوپا در کشور محصوب می شود اما در این فرصت پیشرفت چشمگیری در زمینه های علمی و  پژوهشی داشته است.

img_20161101_075749

وی با اشاره به  ظرفیت بالای این دانشگاه در زمینه پژوهش، آموزش و نیروی انسانی خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت های دانشگاه در راستای تحقق اهداف و همچنین سیاست های پژوهشی و آموزشی استفاده کنیم.

دکتر برومند با بیان این مطلب که امروز آموزش محوری سیستم غالب دانشگاهی کشور است بیان کرد: باید تلاش کنیم توجه و نگاه ما در جهت دید پژوهش محوری و منطبق بر نیازهای روز کشور باشد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر توجه به اقتصاد مقامتی تصریح کرد: دانشگاه ها یکی از مهمترین مراکز برای تولید علم دانش بیان هستند که امروزه باید همه به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

 

img_20161101_075751

رئیس دانشگاه جیرفت افزود: امروزه دنیا به سمت استفاده از علم  نوین و کاربردی روی آورده لذا اعضای هیئت علمی دانشگاه با استفاده از تجارب یکدیگر در راستای تولید علم کاربردی با نگاه به نیاز های کشور حرکت کنند.

وی ادامه داد: یکی از رسالت های مهم دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور علاوه بر کسب و ارتقای دانش، ارتقای سطح کیفی و پژوهش در راستای رفع نیاز ها و حل مشکلات جامعه است.

در این نشست صمیمی اعضای هیئت علمی با هیئت رییسه دانشگاه پیرامون مسایل و مشکلات دانشگاه تبادل نظر کردند و پیشنهاداتی ارایه کردند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =