. دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 18338 تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1395 | 13:14 ب.ظ

امام جمعه جیرفت:

۱۳ آبان ، روز نه گفتن به سیاست های غلط آمریکاست

  به گزارش کنارصندل ،حجت الاسلام رضا کرمی پور روز پنجشنبه در مراسم ۱۳ ابان در حسنیه شهدائ جیرفت افزود: در دستورات الهی امده که با کفار و منافقین با تندی برخورد کردیم چرا که این ها  زبان نرمش را نمی دانند. وی ادامه داد: هیچ زمانی کفار و منافقین خیرخواه ما نبودند لذا باید […]

 

به گزارش کنارصندل ،حجت الاسلام رضا کرمی پور روز پنجشنبه در مراسم ۱۳ ابان در حسنیه شهدائ جیرفت افزود: در دستورات الهی امده که با کفار و منافقین با تندی برخورد کردیم چرا که این ها  زبان نرمش را نمی دانند.

img_8213

وی ادامه داد: هیچ زمانی کفار و منافقین خیرخواه ما نبودند لذا باید در این زمینه حواسمان باشد تا فریب دشمن را نخوریم.

وی خاطرنشان کرد: با کفار خارج مرزها و منافقین داخل مرزها باید برخورد تندی کنیم چون انها زبان رحمت را نمی دانند.

امام جمعه جیرفت بیان کرد: امام خمینی(ره) نسبت به برخورد با دشمنان خارجی دستور دادند که با تندی برخورد کنیم.

img_8148

وی گفت: مرگ بر امریکا یعنی مرگ بر سیاست های امریکا نه مرگ بر مردم امریکا لذا مساله سیاست های خصمانه ی امریکا مورد نظر می باشد.

وی افزود: صدای انقلاب اسلامی از صدای امریکا بالاتر و برتر است چرا که این صدای عدالت و ندای الهی می باشد و امریکا از این فریاد ازادی بخش می ترسد.

حجت الاسلام کرمی پور ادامه داد: امریکا سیاست های خصمانه، غارتگری و منافع طلبانه را همیشه داشته و دارد و این سیاست ها مغایر اخلاق بین المللی است.

img_8145

وی گفت: کسانیکه در داخل کشور شعار صلح می دهند بدانند پیامبر و امیرالمونین هم دنبال صلح بودند ولی جنگ بر آنها تحمیل شد لذا امروز این جنگ نرم هم بر ما تحمیل شده است.

وی افزود: اسلام دنبال صلح خواهی است ولی دشمن به خون ما قانع نیست لذا نمی توان با نرمش با این دشمنان ایستادگی کرد.

امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: رهبرمعظم انقلاب اسلامی فرمودند امریکا از سال ۱۳۳۲تا۱۳۵۷ و از ۵۷به بعد جنایت هایش ادامه داشته است و هیچ تغییری نکرده است.

img_8135

وی ادامه داد: کشتار دانش آموزان در ۱۳ آبان و تبعید حضرت امام خمینی(ره) از جمله جنایات های امریکا می باشد.

وی بیان کرد: امریکا با ایجاد جنگ های قومی در اوایل انقلاب و امروز در یمن، عراق سوریه راه قدیمی خود را ادامه می دهد.

حجت الاسلام کرمی پور ادامه داد: امریکا امروز در منطقه خلیج فارس جنگ نیابی راه انداخته است و با دست های کثیف ال سعود سیاست های خود را پیش می برد.

وی اظهار کرد: امروز در ایران امت با ولایت یکدست شده تا در مقابل امریکا ایستادگی کند.

وی گفت: امریکای امروز با امریکای دیروز هیچ تفاوتی نکرده است و رهبر معظم انقلاب اسلامی از امریکا بعنوان مشتی پولادی که روی ان با دستکش مخملی پوشیده شده است، یاد می کنند.

امام جمعه جیرفت افزود: کسانیکه دنبال تغییر چهره امریکا در کشور هستند مخالف با ارزش ها هستند.

img_8169

وی اظهار کرد: امریکا با سیاست های جنگ طلبانه خود بدهکارترین کشور جهان است و با این وضعیت اقتصادی و سیاسی متزلزل شده است.

وی ادامه داد: امریکا با این شرایط نابسامان مالی و سیاسی به هیچ کشوری نمی تواند کمک کند و همه جا دنبال منافع کشور خود است.

حجت الاسلام کرمی پور  با بیان اینکه مردم در همه صحنه ها از مسولین جلوتر هستند، افزود: مردم با حضور خود در صحنه های انقلاب نشان دادند که این انقلاب مال مردم است و خودشان از انقلاب دفاع می کنند.

img_8130 img_8132 img_8135 img_8142 img_8148 img_8152 img_8154 img_8162 img_8164 img_8167 img_8173 img_8182 img_8184 img_8186 img_8208 img_8210 img_8194 img_8213 img_8216 img_8217 img_8235 img_8240 img_8242 img_8247

راهپیمایی ۱۳ ابان در جیرفت از میدان شاهد تا حسنیه شهدا ادامه داشت و در پایان با قرائت بیانیه سیاست های امریکا و استکبار را محکوم کردند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 12 =