. دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 18285 تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1395 | 11:12 ق.ظ

امام جمعه بخش اسماعیلی:

۱۳ آبان روز انزجار ملت ایران از آمریکا و روز مرگ بر سیاست آمریکا است

به گزارش کنارصندل، حاج اقانوزایی امام جمعه بخش اسماعیلی در مراسم یوم الله سیزدهم آبان و در جمع راهپیمایی مردم بخش اسماعیلی گفت:۱۳آبان روز انزجار ملت ایران از امریکا است و روز مرگ بر سیاست امریکا است. وی افزود: امریکایها امروز  ژست انسان دوستانه می گیرند و در عمل بالعکس عمل میکنند و سیاست های […]

به گزارش کنارصندل، حاج اقانوزایی امام جمعه بخش اسماعیلی در مراسم یوم الله سیزدهم آبان و در جمع راهپیمایی مردم بخش اسماعیلی گفت:۱۳آبان روز انزجار ملت ایران از امریکا است و روز مرگ بر سیاست امریکا است.

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b1%db%b0%db%b3_%db%b0%db%b8%db%b1%db%b9%db%b2%db%b8

وی افزود: امریکایها امروز  ژست انسان دوستانه می گیرند و در عمل بالعکس عمل میکنند و سیاست های غلط امریکا همواره برعلیه این نظام برنامه ریزی می کند و از سوی دیگر ایران مقتدر در مقابل هجمه انها مقاومت کرده و پاسخ دندان شکن در این روز به انها داده شد.

 

نوزایی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درجمع دانش آموزان گفت: ۷۰جلد کتاب از اسناد در لانه جاسوسی آمریکا بدست آماده است و باید در اختیار دانش آموزان و دانشجویان قرار دهد.

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b1%db%b0%db%b3_%db%b0%db%b8%db%b3%db%b9%db%b1%db%b4

وی به جنایت متعدّد آمریکا برعلیه ایران و اسلام اشاره کرد وگفت:  خیانت زیادی برعلیه این مملکت توسط آمریکا انجام شده است.

نوزایی بیان کرد:امروز حقیقتِ آمریکا بر نسل امروز در قضیه برجام مشخص شد ولی متاسفانه عده ای حل مشکلات را در گرو سازش با آمریکا است و این اشتباه بزرگ و خطرناک است.

وی افزود: حل مشکلات به دست جوانان انقلابی ایران است و امروز دست پلید امریکا برهمه مسلمانان رو شده است.

وی ادامه داد:امروز ملت ایران آمده است که بگوید که امریکا جنایت کار است امریکا خائن است و امروز اماده اند که امریکا را زیر پا له کنند و مردم بخش اسماعیلی همراه و همگام با مسولین و مردم ایران انزجارو تنفر خود را از سیاست های امریکا اعلام نمایند

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 4 =