. یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 18434 تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1395 | 14:09 ب.ظ

رئیس اداره پست جیرفت خبر داد:

۳۵درصد از خانوارها کالابرگ مرحله دوم نفت سفید خود را از اداره پست جیرفت تحویل گرفته اند

به گزارش سایت کنارصندل, محمدرضا واحدی رئیس اداره پست جیرفت در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تاکنون ۳۵درصد از کسانیکه دور قبل دارای کالابرگ نفت سفید بودند کالابرگ مرحله دوم خود را از اداره پست جیرفت تحویل گرفته اند.   واحدی ضمن تاکید بر این نکته که برای ثبت نام و تحویل سهمیه پائیزه نفت […]

به گزارش سایت کنارصندل, محمدرضا واحدی رئیس اداره پست جیرفت در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تاکنون ۳۵درصد از کسانیکه دور قبل دارای کالابرگ نفت سفید بودند کالابرگ مرحله دوم خود را از اداره پست جیرفت تحویل گرفته اند.

 

واحدی ضمن تاکید بر این نکته که برای ثبت نام و تحویل سهمیه پائیزه نفت سفید, مردم فقط تا پایان آبانماه فرصت دارند از خانوارهایی که تاکنون ثبت نام نکرده اند خواست برای ثبت نام و تحویل کالابرگ خود اقدام کنند.

 

رئیس اداره پست جیرفت اظهار داشت: برای اینکه رفت و آمد خانوارها به این اداره کم شود شوراها و دهیاران روستاها میتوانند منوط به انجام ثبت نام و تائیدیه از شرکت نفت, با جمع آوری مدارک مردم روستا, به نمایندگی از طرف مردم جهت تحویل کالابرگ اقدام کنند.

 

وی بیان کرد: روستاهای هوکرد, دهنو املاک, سقدر, دریاچه و … کالابرگ نفت سفیدشان به صورت یکجا تحویل شورا یا دهیار این روستاها شد.

 

 

واحدی پست

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + نوزده =