. دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 18495 تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1395 | 16:50 ب.ظ

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در جنوب کرمان:

تمهیدات لازم جهت برگزاری آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور فراهم شده است

به گزارش کنارصندل ، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور  در جنوب کرمان گفت:  تمهیدات لازم جهت برگزاری آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و وزارت آموزش و پرورش فراهم شده است.   به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جیرفت، دکتر حمداله راوند افزود: […]

img_20161109_164451

به گزارش کنارصندل ، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور  در جنوب کرمان گفت:  تمهیدات لازم جهت برگزاری آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و وزارت آموزش و پرورش فراهم شده است.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جیرفت، دکتر حمداله راوند افزود: آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور روز جمعه در دو نوبت صبح و عصر در ۱۸ حوزه امتحانی برگزار می گردد.

 

وی اظهار کرد: در نوبت صبح جمعه ۴ حوزه امتحانی برای داوطلبین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و در نوبت عصر جمعه نیز ۱۴ حوزه امتحانی برای داوطلبین آزمون وزارت آموزش و پرورش مهیا شده است.

 

وی تصریح کرد: چهار هزار و ۹۷۱ داوطلب در  جنوب کرمان در این آزمون شرکت خواهند کرد.

 

دکتر راوند با بیان این مطلب که همه تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون استخدامی مهیا شده است بیان کرد: ۴۰۰ نفر عوامل اجرایی این آزمون مشخص شده و همه سالن های برگزاری آزمون نیز آماده سازی شده است.

 

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت با بیان این مطلب که آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور گسترده ترین آزمونی است که تاکنون در جنوب کرمان برگزار گردیده گفت: این آزمون در استان کرمان تنها در شهر کرمان و شهر جیرفت برگزار می شود.

 

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشوردر جنوب کرمان ضمن قدر دانی از حساسیت همه دستگاه های اجرای شهرستان جیرفت برای برگزاری آزمون افزود:  از همه دستگاه های اجرایی بویژه فرمانداری، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره اطلاعات،  شهرداری و اداره برق شهرستان که دانشگاه جیرفت را برای برگزاری آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور همیاری می کنند تشکر می نماییم.

 

دانشگاه جیرفت برگزار کننده آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور در جنوب کرمان است.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 3 =