. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 19587 تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1395 | 15:52 ب.ظ

امام جمعه جیرفت:

ولایت چراغ راه است/یادمان ولایت افتخار بزرگی برای دارالولایه است

امام جمعه جیرفت گفت: برنامه یادمان ولایت، افتخار بزرگی برای مردم دارالولایه است و مردم با حضور گسترده خود در این آیین ولایت مداری و دوست داشتن ولایت را نشان دادند. به گزارش کنارصندل ،حجت الاسلام رضا کرمی پور شامگاه پنجشنبه در آیین اختتامیه هفتمین جشنوار سراسری یادمان ولایت در جیرفت با تبریک سالروز آغاز […]

امام جمعه جیرفت گفت: برنامه یادمان ولایت، افتخار بزرگی برای مردم دارالولایه است و مردم با حضور گسترده خود در این آیین ولایت مداری و دوست داشتن ولایت را نشان دادند.

img_0163

به گزارش کنارصندل ،حجت الاسلام رضا کرمی پور شامگاه پنجشنبه در آیین اختتامیه هفتمین جشنوار سراسری یادمان ولایت در جیرفت با تبریک سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) افزود: جایگاه و نقش مهم رهبری بر کسی پوشیده نیست و اتفاقات گذشته این مهم را ثابت کرده است.
وی بیان کرد: ولایت چراغ راه است لذا همه باید در این مسیر حرکت کنیم تا شاهد قدرت روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.
وی خاطرنشان کرد: مردم شهرستان جیرفت افتخار میزبانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی داشته اند و در این میزبانی نشان داده اند پای تمامی ارزش های انقلاب اسلامی ایستادگی می کنند.
در این آیین پیام تولیت آستان قدس رضوی توسط امام جمعه جیرفت قرائت و از نفرات برتر هفتمین جشنواره سراسری شعر یادمان ولایت تجلیل شد.
جشنواره سراسری یادمان ولایت هر سال به مناسبت سالروز تبعید رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهرستان جیرفت در دوران رژیم ستم شاهی برگزار می شود.

img_0146
اختتامیه هفتمین جشنواره سراسری یادمان ولایت با حضور سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایندگان مردم جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران جیرفت و عنبرآباد، خانواده های شهدا و ایثارگران و قشرهای مختلف مردم دارالولایه در جیرفت برگزار شد.

 

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =