. پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 26599 تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1396 | 08:42 ق.ظ

جشن بزرگ “ضامن آهو” در جیرفت برگزار شد / تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل، شب گذشته جشن بزرگ ضامن آهو در جیرفت با سخنرانی آیت الله سیداحمد خاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، خدام امام رضا (ع) و با حضور پرشور مردم و مسؤلان جیرفت با برنامه های شاد‌ و متنوع برگزار شد.   سید احمد خاتمی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری […]

به گزارش سایت کنارصندل، شب گذشته جشن بزرگ ضامن آهو در جیرفت با سخنرانی آیت الله سیداحمد خاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، خدام امام رضا (ع) و با حضور پرشور مردم و مسؤلان جیرفت با برنامه های شاد‌ و متنوع برگزار شد.

 

سید احمد خاتمی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری در آیین جشن میلاد امام رضا(ع) در جمع مردم جیرفت گفت: هم اکنون زمان آن فرا رسیده است که جریان های سیاسی اختلاف سلیقه ها را کنار گذاشته و اجازه ندهند که این اختلافات تا چهار سال دیگر باعث ایجاد آشفتگی در جامعه شود.
وی خاطرنشان کرد: همه ما با وجود هر گونه اختلاف سلیقه بایستی در کنار همدیگر زندگی مسالمت آمیزی را داشته باشیم.
خاتمی گفت: هم اکنون انتخابات تمام شده است و زمان حل کردن مشکلات جامعه فرا رسیده است و نباید اجازه دهیم تا اشخاصی با نیش و کنایه این وحدت را از بین ببرند.

مهندس حسین مشایخی عضو شورای شهر جیرفت و مسؤل برگزاری این جشن گفت: جشن بزرگ ضامن آهو هر ساله برگزار خواهد شد، وی از همه کسانیکه در برپایی این جشن همکاری و کمک داشتند تشکر کرد.

 


تصاویر: اسما انصاری

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 11 =