. شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 45686 تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 | 09:28 ق.ظ

تقدیر از کادر اداری مدارس و معلمان کرمانی در حاشیه کلاس های درس مجازی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از تجلیل کرد مدیرکل آموزش و پرورش استان در بازدید سرزده از مدارس شهر کرمان در حاشیه کلاس های درس مجازی و در حضور مجازی دانش آموزان از جمعی از معلمان کرمانی و کادر اداری مدارس تجلیل کرد. به گزارش کنارصندل و به نقل از اداره اطلاع رسانی و […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از تجلیل کرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان در بازدید سرزده از مدارس شهر کرمان در حاشیه کلاس های درس مجازی و در حضور مجازی دانش آموزان از جمعی از معلمان کرمانی و کادر اداری مدارس تجلیل کرد.


به گزارش کنارصندل و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب در حاشیه این بازدید سرزده با بیان اینکه سرنوشت جوامع بشری مرهون سعی و تلاش معلمان است، گفت: تعلیم و تربیت اساسی ترین کار در جوامع انسانی است که رسالت تحقق این مهم بر عهده معلمان است.
وی با اشاره به نقش معلمان در تربیت نیروی انسانی کار آمد و متعهد برای آینده کشور، خاطر نشان کرد: نقش موثر معلمان در پیشرفت و توسعه کشور اجتناب ناپذیر است.


اسکندری نسب در ارتباط مجازی با دانش آموزان از طریق شبکه شاد خطاب به دانش آموزان گفت: قدر معلمان خود را بدانید، زیرا همه ی ما تربیت شده دست معلمان هستیم و دارایی و اعتبار افراد همه ی جامعه، مدیون ایثارگری و جانفشانی معلمان در کلاس های درس است.


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، با اشاره به جایگاه و منزلت اجتماعی معلمان در جامعه، خاطر نشان کرد: اعتماد اجتماعی مردم و احترام ویژه آنها به معلمان بزرگترین سرمایه آموزش و پرورش و فرهنگیان است.
اسکندری نسب گفت: احترام مثبت و همیشگی مردم نسبت به معلمان نشان از منزلت بالای آنها در جامعه است که با هیچ ثروت و دارایی مادی قابل قیاس نیست.

وی با بیان اینکه هرگونه تلاش برای تکامل، هدایت و آموزش انسان ها، معلمی است، تصریح کرد: اهمیت کار تعلیم و تربیت و معلمی به اندازه ای است که هدایت یک فرد با زنده کردن یک جامعه برابری می کند.
اسکندری نسب از مدرسه به عنوان محل تحقق اهداف اصلی آموزش و پرورش و از معلم به عنوان رکن اصلی آموزش نام برد و تجلیل و قدردانی از زحمات بی دریغ معلمان در زیست بوم کرونا و ترویج فرهنگ قدرشناسی و قدر دانی از مقام والای معلم را از مهمترین اهداف این بازدید دانست.


بر پایه این گزارش، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در اقدامی کم نظیر با اهدای شاخه های گل از معلمان و کارکنان این مدارس در حضور مجازی دانش آموزان تقدیر و تجلیل کرد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =