. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 46370 تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1400 | 20:25 ب.ظ

سخنی کوتاه با اعضای محترم شورای اسلامی شهر کهنوج

سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه اعضای محترم و جدید شورای اسلامی شهر کهنوج شورای آینده باید این حاشیه پردازی ها را کنار بگذارد .بحث ریاست مهم نیست.مهم ارائه برنامه با رویکرد توسعه و عمران و آبادانی کهنوج بزرگ است .کهنوج از لحاظ توسعه و پیشرفت عقب ماندگی های زیادی دارد که باید […]

سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه اعضای محترم و جدید شورای اسلامی شهر کهنوج

شورای آینده باید این حاشیه پردازی ها را کنار بگذارد .بحث ریاست مهم نیست.مهم ارائه برنامه با رویکرد توسعه و عمران و آبادانی کهنوج بزرگ است .کهنوج از لحاظ توسعه و پیشرفت عقب ماندگی های زیادی دارد که باید آقایان شورا جبران کنند .اگر قرار باشد همین اول کار این مسائل حاشیه ای باشد دودش به چشم همه می رود .شورای بدون برنامه نتیجه اش چیزی جز روزمرگی نمی تواند باشد.

امیدوارم عزیزان شورای شهر کهنوج یک برنامه مدون را تنظیم کنند و آن را به مردم ارائه کنند .به عنوان یک روزنامه نگار بنده و سایر همکاران رسانه ای بزودی با اعضای شورای شهر دیدار خواهیم کرد و از آنان خواهیم خواست .مطالبه گری ما آغاز خواهد شد. تفکر همه‌ اعضای محترم شورای شهر کهنوج باید توسعه کهنوج باشد .

پیشنهادم این است برای یکسال آینده در ابتدا یک برنامه کوتاه مدت داشته باشند که ضمانت اجرایی هم داشته باشند.ما زیاد وقتی نداریم .وقتی توسعه کهنوج به میان می آید نباید این سوال مطرح شود چه کسی رییس باشد. کافی است نگاهی به شهرهای مجاور مان بیاندازیم چرا آنها پیشرفت می کنند ولی ما نه ..!؟

ظرف همین چند روز همه شوراهای سراسر استان تشکیل شد .تازه اینجا ما هنوز بحث ریاست مطرح می شود ؟! اولین شرط موفقیت همدلی و‌اتحاد و دوری از حاشیه است .انتخابات تمام شد آقایان شورای جدید شهر کهنوج. اکنون فصل همدلی و کار و تلاش و خدمت و رفع مشکلات شهر کهنوج است .ما همراه و همدل با شما هستیم .در جهت آبادانی و توسعه کهنوج با شما همدل هستیم .اتحاد و همدلی رمز موفقیت کهنوج است .

پیشنهادم به اعضای محترم شورای شهر این است که یک دبیرخانه تخصصی جهت دریافت مطالبات و پیشنهادات مردمی در شورای شهر تشکیل شود. از انتقاد سازنده همراه با راهکار هم نترسید .انتفاد لازمه پیشرفت است .شما با رای مردم انتخاب شدید پس به رای مردم احترام بگذارید. تفکرتان سازندگی و آبادانی کهنوج باشد نه چیز دیگری

من از همه اعضای محترم درخواست دارم که هر چه سریعتر مراسم تحلیف را بجا و برگزار کنند و در همان جلسه ده برنامه کوتاه مدت را ارائه کنند. بنده به عنوان یک روزنامه نگار این مطالبه را از شما دارم که به مردم اعلام کنید و ثابت کنید شورای تحول گرا هستید.

مردم منتظر یک تحول بزرگ در شهر کهنوج هستند : باید تحول توسعه کهنوج در دوره شما رقم بخورد. چالش ها را شناسایی؛ مشکلات را شناسایی کنید .زیاد کاری ندارد. به شرطی که بخاطر حفظ منافع کهنوج و آینده این شهر مظلوم دست از منافع شخصی تان بردارید و‌تنها به مردم و حفظ منافع و آینده کهنوج بیاندیشید .با هم پیمان برادری ببندید و تنها به فکر رفع مشکلات شهر باشید. دست از ….بردارید .

امین وثوقی روزنامه نگار و مدیر مسئول هفته‌ نامه شوباد

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + هجده =