. یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 55704 تاریخ انتشار : دوشنبه 22 فروردین 1401 | 10:59 ق.ظ

خودروی ۲۰۷ مشکی سقف شیشه ای جایزه ویژه جشنواره زمستانه طلای اردیبهشت /قرعه کشی ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ میباشد

‍ به گزارش کنارصندل، مدیر مجموعه طلای اردیبهشت از انتخاب خودروی ۲۰۷ مشکی سقف شیشه ای بعنوان جایژه ویژه مجموعه طلای اردیبهشت خبر داد. علی برزیگر در گفت و گو با خبرنگار ما از برگزاری جشنواره زمستانه طلای اردیبهشت خبر داد و جایزه ویژه این جشنواره را یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ عنوان کرد. مدیر […]

به گزارش کنارصندل، مدیر مجموعه طلای اردیبهشت از انتخاب خودروی ۲۰۷ مشکی سقف شیشه ای بعنوان جایژه ویژه مجموعه طلای اردیبهشت خبر داد.

علی برزیگر در گفت و گو با خبرنگار ما از برگزاری جشنواره زمستانه طلای اردیبهشت خبر داد و جایزه ویژه این جشنواره را یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ عنوان کرد.

مدیر مجموعه طلای اردیبهشت شرایط ورود به جشنواره را خرید از مجموعه طلای اردیبهشت برشمرد و آدرس مجموعه طلای اردیبهشت را ابتدای خیابان طالقانی ( یکطرفه) اعلام کرد.

برزیگر با بیان اینکه شرکت در جشنواره زمستانه طلای اردیبهشت برای عموم آزاد است، اظهار داشت: مردم هفت شهرستان جنوبی استان و دیگر مناطق می توانند با خرید از مجموعه طلای اردیبهشت در این قرعه کشی شرکت نمایند.‌

مدیر مجموعه طلای اردیبهشت خرید هر سه میلیون تومان طلا از مجموعه طلای اردیبهشت را یک امتیاز دانست و آخرین مهلت خرید جهت شرکت در قرعه کشی بزرگ خودروی ۲۰۷ را ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ عنوان کرد.

برزیگر از رونمایی جایزه بزرگ جشنواره زمستانه طلای اردیبهشت خبر داد و گفت: با حضور رئیس و معاونین اتاق اصناف، معاونت اتحادیه طلا جواهر و ساعت و جمعی از بزرگان و مسئولان محلی شهرستان از خودرو ۲۰۷ مشکی سقف شیشه ای رونمایی شد تا رسما اطلاع رسانی قرعه کشی بزرگ جشنواره زمستانه طلای اردیبهشت آغاز شود.

مدیر مجموعه طلای اردیبهشت خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های۰۳۴۴۳۲۱۰۳۷۷ ،۰۳۴۴۳۲۱۲۹۶۶ ،۰۳۴۴۳۲۱۶۹۶۴کارشناسان اردیبهشت تماس برقرار کنند.

برزیگر آدرس پیج اینستاگرامی مجموعه طلای اردیبهشت را ordibehesht.gold دانست که از این پیج و همچنین سایت مجازی طلاشو می‌توان بصورت غیر. حضوری هم خرید و در قرعه کشی شرکت کرد، همچنین مردم جهت کسب اطلاعات بروز قرعه کشی بزرگ طلای اردیبهشت می توانند به ادرس پیج اینستاگرامی اردیبهشت مراجعه و یا از طریق شماره های اعلام شده با کارشناسان اردیبهشت ارتباط برقرار کنند.

مدیر مجموعه طلای اردیبهشت با بیان اینکه این مجموعه شعبه دیگری ندارد، از مردم خواست تا آخرین اخبار موثق را از طریق پیج اینستاگرامی و شماره های اعلام شده پیگیری کنند.

برزگر در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد مجموعه طلای اردیبهشت اشاره کرد و از اشتغالزایی ۳۰ نفر بصورت مستقیم در این مجموعه خبر داد و گفت: علاوه بر این فعالیت مجموعه طلای اردیبهشت زمینه استغالزایی غیرمستقیم را هم برای چند نفر فراهم کرده است.

وی به عملکرد فرهنگی مجموعه طلای اردیبهشت اشاره کرد و هدف از این کار را در شرایط فعلی رکود اقتصادی رونق کسب و کار و ایجاد چالش مسابقه در بین خانواده ها دانست و اعلام‌نمود همیشه و در همه حال تمام تلاشمان در مسیر رقابت سالم انجام خواهیم داد و در پایان از تمامی مردم شریف جیرفت و توابع دعوت کرد در این جشنواره شرکت نمایند که قطعا با رونق کسب و کار نتیجتا اتفاقهای خوب فرهنگی ورزشی برای مردم و خانواده ها رقم خواد خورد و زمان قرعه کشی ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ میباشد که با حضور مردم، خانواده ها و معتمدین شهرمان انجام خواهد شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − یازده =