. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 55977 تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 فروردین 1401 | 17:40 ب.ظ

تعداد زندانیان حوزه قضایی جازموریان به اندازه انگشتان یک دست رسید

رییس حوزه قضایی بخش جازموریان گفت:در راستای دستور ریاست قوه قضاییه مبنی بر کاهش جمعیت کیفری زندان ها و با استفاده از ظرفیت های قانونی تعداد زندانیان این حوزه قضایی به اندازه انگشتان یک دست ( ۵ نفر ) کاهش پیدا کرده است. علیرضا محمدی با اشاره به اینکه بخش جازموریان بالغ بر ۴۳ هزار […]

رییس حوزه قضایی بخش جازموریان گفت:در راستای دستور ریاست قوه قضاییه مبنی بر کاهش جمعیت کیفری زندان ها و با استفاده از ظرفیت های قانونی تعداد زندانیان این حوزه قضایی به اندازه انگشتان یک دست ( ۵ نفر ) کاهش پیدا کرده است.

علیرضا محمدی با اشاره به اینکه بخش جازموریان بالغ بر ۴۳ هزار نفر جمعیت دارد،اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت های قانونی از قبیل مجازات جایگزین حبس، تعلیق تعقیب و تعلیق اجرای مجازات تعداد زندانیان این حوزه قضایی در حال حاضر به ۵ نفر رسیده است.

این مقام قضایی تصریح کرد: کاهش جمعیت کیفری و کم کردن تعداد زندانیان از اولویت‌های دستگاه قضایی در دوره تحول و تعالی است به طوری که رئیس دستگاه قضا نیز در اولین جلسه شورای عالی قوه قضائیه در سال جدید بر این مهم تاکید داشتند.

رییس دادگاه عمومی جازموریان عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت سران طوایف، معتمدین و مصلحین و حکمین قرآنی ۳۲۹ فقره پرونده طی چندماه اخیر منتهی به صلح و سازش شده است.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه طرح ساماندهی و نظارت برکارگاه های خرید ضایعات در این بخش اجرا شده است، گفت: با هماهنگی بین مراجع انتظامی و پایگاه های مقاومت بسیج محله های مستعد جرم شناسایی شده و اقداماتی در جهت پیشگیری از وقوع جرم در نظر گرفته شده است.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =