. دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 61337 تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مرداد 1401 | 10:49 ق.ظ

در سایه همدلی میان شوراها و شهردار؛ شهرداری دوساری موفق در عمران و توسعه

در شرایط موجود یکی از مهم ترین ویژگی های شهردار تعامل‌گری آن با تمام اقشار و گروه های سیاسی و فرهنگی بویژه فعالین اجتماعی است چرا که بیشتر شهرداران موفق ، افرادی هستند که در هر گفت وگوی دوستانه طرح ها و نظرات دیگران را می شنوند و آن ها را به خاطر می سپارند. […]


در شرایط موجود یکی از مهم ترین ویژگی های شهردار تعامل‌گری آن با تمام اقشار و گروه های سیاسی و فرهنگی بویژه فعالین اجتماعی است چرا که بیشتر شهرداران موفق ، افرادی هستند که در هر گفت وگوی دوستانه طرح ها و نظرات دیگران را می شنوند و آن ها را به خاطر می سپارند.


سهیم کردن همه اقشار و جناح ها در مدیریت شهری هم به پویایی فضای سیاسی شهر کمک می کند و هم با شناسایی افراد مستعد و فعال کردن کلید واژه مطالبه‌گری در بین مردم مدیریت شهری را برای مسوولین آسان خواهد کرد .


این روزها شهر دوساری دوران طلایی خود را در زمینه خدمت‌رسانی می گذراند به گونه ای که مهندس خالصی شهردار جوان و کارامد دوساری تلاش می کند با کار جهادی بن بست ها را بشکند و با تعریف اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برنامه ای جامع و هدفمند برای توسعه شهر دوساری تدارک دیده است ، تعامل و وحدت با شورای شهر لازمه خدمت رسانی سریع است که دوساری این روزها از نعمت هم بهره می برد.


نگاه ویژه شهر ار دوساری به مسائل فرهنگی شهر نیز اقدام مهمی دیگری ارزیابی می‌شود که وی نیز در روزهای اول خدمتش دوساریرا کانون توجه همه هنرمندان نمود.


مهندس خالصی در این زمینه گفت توسعه متوازن و همه جانبه در همه محلات در دستور کار است و برنامه های فرهنگی نیز در جای خود دنبال خواهد شد.


وی با تاکید بر اینکه تلاش داریم نهضت آسفالت و ساماندهی کوچه ها و خیابان ها را ادامه دهیم افزود : در راستای بهبود وضعیت و فضای عمومی شهر اجرای پروژه نهضت آسفالت از جمله بهسازیو مرمت آسفالت معابر فرعی و کوچه های سطح شهر با جدییت در دستور کار است.


وی با افزودن اینکه همواره نهضت آسفالت از دغدغه و مطالبات مردمی است گفت : با تحقق این مهم قطعا نقش به سزایی در روحیه افراد از نظر آرامش روحی خواهد داشت.


شهردار دوساری توسعه ، پیشرفت و آبادانی شهر را در گرو انجام و همراهی و همدلی شوراهای اسلامی و دیگر مسولین محلی با شهرداری عنوان کرد و افزود : هنچنین از حمایت های بی دریغ فرماندار عنبرآباد و همراهی و همدلی شورای شهر دوساری تقدیر و تشکر ویژ داریم‌ .


مهندس خالصی در بخش دیگر سخنان خود از بازدید امام جمعه و فرماندار از روند اسفالت معابر شهر دوساری عنبرآباد خبر داد و افزود : پروژه زیرسازی و آسفالت ۱۵ هزار متر مربع معابر شهر دوساری با اعتبار ۲ میلیاردو ۹۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای ، سهمیه قیر رایگان و اعتبارات داخلی شهرداری در حال انجام می باشد .


شهردار دوساری تصریح کرد : به منظور خدمات رسانی بیشتر به شهروندان و بسترسازی توسعه و آبادانی شهر و همچنین در راستای بهسازی خیابان ها و معابر سطح شهر در جهت بهبود درد شهروندان ، اجرای عملیات روکش و اسفالت معابر همچنان ادامه دارد .


وی در پایان با ابراز امیدواری گفت : امید است شهروندان در انجام تعهدات قانونی خود در قبال شهرداری همکاری لازم را داشته باشند تا با این مشارکت شاهد توسعه و آبادانی و پیشرفت هر چه بیشتر شهر باشد . / پردیس جنوب

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − دوازده =