. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 65593 تاریخ انتشار : شنبه 8 بهمن 1401 | 11:16 ق.ظ

پایان دور دوم لیگ کاراته بانوان جیرفت

رئیس هیئت کاراته شهرستان جیرفت گفت : مسابقات لیگ کاراته بانوان شهرستان جیرفت در محل باشگاه ورزشی شادروان امین سالاری برگزار شد . حمید فرونیا افزود: لیگ کاراته بانوان در رشته کاتا و در رده های سنی خردسال ، کودک ، نوجوان ، جوانان و امید و با ۸۶ شرکت کننده که نفرات برتر از […]

رئیس هیئت کاراته شهرستان جیرفت گفت : مسابقات لیگ کاراته بانوان شهرستان جیرفت در محل باشگاه ورزشی شادروان امین سالاری برگزار شد .


حمید فرونیا افزود: لیگ کاراته بانوان در رشته کاتا و در رده های سنی خردسال ، کودک ، نوجوان ، جوانان و امید و با ۸۶ شرکت کننده که نفرات برتر از بین ۲۲۲ شرکت کننده از دور اول بودند با موفقیت در دوم به پایان رسید.


وی از توانمندی داوران بومی گفت و ادامه داد: مسابقات لیگ کاراته با داوری داوران زن بومی شهرستان به خوبی و با موفقیت انجام شد.


وی از اهداف برگزاری مسابقات لیگ کاراته گفت و افزود: برگزاری چنین مسابقاتی سبب ایجاد حس رقابت بین بازیکنان ، استعدادیابی و سرمایه گزاری برای آینده کاراته جیرفت است که خوشبختانه استعداد های بسیار خوبی در کاراته جیرفت وجود دارد که با تلاش و برنامه ریزی قطعا می توانند در سطح ملی و جهانی بدرخشند.

روابط عمومی هیئت کاراته شهرستان جیرفت

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =