. دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 67083 تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 بهمن 1401 | 09:53 ق.ظ

دادستان جیرفت: فرهنگ بخشش در جیرفت و جنوب استان کرمان نسبت به خیلی از شهرهای دیگر کشور جلوتر است

انجمن حمایت از زندانیان درآمد پایدار می خواهد دیدار مدیر عامل و اعضای انجمن حمایت از زندانیان جیرفت با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت به‌گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی دادگستری جیرفت مهندس فاطمی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان و تعدادی از کارکنان انجمن حمایت از زندانیان جیرفت با حضور در دفتر […]

انجمن حمایت از زندانیان درآمد پایدار می خواهد

دیدار مدیر عامل و اعضای انجمن حمایت از زندانیان جیرفت با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت

به‌گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی دادگستری جیرفت مهندس فاطمی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان و تعدادی از کارکنان انجمن حمایت از زندانیان جیرفت با حضور در دفتر دکتر افشین صالحی نژاد دادستان جیرفت با وی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار صمیمی ؛مهندس فاطمی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان جیرفت،پس از تبریک انتصاب آقای صالحی نژاد به سمت دادستان جیرفت به ارائه گزارش کاری از انجمن پرداخت..

سپس دکتر صالحی نژاد دادستان شهرستان جیرفت در سخنانی ضمن ابراز خوشحالی از این دیدار اعلام نمود که با کمال میل همراه و یاور انجمن است و در این راستا کمک و فعالیت و همکاری های لازم را انجام می دهد.
وی توجه به دیدگاه فرهنگی در برخورد با زندانیان را بسیار حائز اهمیت دانست و همراهی و همکاری با انجمن را مفید و یک کار خیر و ثواب دانست .
دادستان جیرفت حمایت از خانواده‌های زندانیان‌را ضروری دانست و گفت خانواده مددجویان خصوصا فرزندان زندانیان از آسیب‌‌پذیرترین اقشار جامعه هستند که نبود سرپرست خانواده مشکلات فراوانی از جمله معیشت این خانواده‌ها را تحت الشعاع قرار می دهد.
وی افزود: حمایت از خانواده‌های زندانیان اصلی‌ترین وظیفه انجمن حمایت از زندانیان است که در این راستا با تمام توان در جهت، جذب و افزایش مشارکت خیرین و تامین نیازهای خانواده‌های زندانیان در همه زمینه های اقتصادی، اجتماعی، آموزشی، درمانی، معاضدت قضایی و غیره اقدام می‌کند.
دادستان جیرفت با ارائه راهکار تفکیک خیرین در کمک به خانواده زندانیان مواردی چون ،اعطای وام اشتغال به خانواده زندانیان، تأمین ودیعه مسکن، تامین لوازم ضروری زندگی از جمله تلویزیون، یخچال، فرش و …، تهیه تجهیزات مورد نیاز از جمله ویلچر و سمعک برای اعضای معلول خانواده زندانیان و پیگیری برای پوشش خدمات بهزیستی برای این افراد، تهیه لباس برای فرزندان مددجویان و اعطای کمک‌های نقدی به این خانواده‌ها،گرفتن معلم خصوصی برای فرزندان زندانیان ایجاد زمینه کشاورزی کردن برای زندانیان ..را از مهمترین برنامه های آینده انجمن حمایت از زندانیان جیرقت دانست وی در پایان از تمام مسئولین شهرستان و جنوب با توجه به اینکه زندانیانی از شهرستان های جنوبی در زندان جیرفت است درخواست کرد تا در این کار های خیر بزرگ، با انجمن حمایت از زندانیان جیرفت همکاری کنند.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =